הפועל חדרה פתחה עונה, ניסו אביטן: נהיה קבוצה לגיטימית

ניסו אביטן
ניסו אביטן | ערן לוף

העולה החדשה פתחה עונה בצל הבעיות הניהולית. מספר שחקנים מליגות נמוכות החלו להיבחן. המאמן: "מחפשים שחקנים רעבים שחולמים ליגת העל". גולן: "יש לנו את המאמן הטוב בליגה, הצפי ל-4,000 צופים במשחקי בית"

(גודל טקסט)
לאחר 39 שנים, פתחה היום (חמישי) הפועל חדרה את אימוניה לעונה הקרובה כקבוצה בליגה הבכירה. אל המגרש העירוני בעיר, שישמש את הקבוצה בעונה הקרובה כמתחם אימונים, הגיעו 200 אוהדים לצפות ברוב שחקני הסגל מהעונה האחרונה בצוותא עם ארבעה שחקני רכש חדשים ועוד מספר שחקנים מהליגות הנמוכות שמנסים להרשים את הצוות המקצועי בראשותו של המאמן ניסו אביטן.


המאמן החליט כי חלק גדול מהסגל שעלה ליגה ימשיך בעונה הקרובה, כולל השוער אוסטין אג'ידה, המגנים מנשה זלקה, דיאא לבאדידי ואליאס זאנה, הבלם יעקב אבבה, הקשרים סלים עמאש ועלי חטיב והחלוץ אסי גומה. גם הקשר סמיר ביארטקביץ' יהיה חלק מסגל הקבוצה בעונה הקרובה, אך הוא יצטרף לאימונים בעוד שבוע ימים לאחר שיתחתן בארצו.


אביטן אמר במסיבת העיתונאים: "אני נרגש להיות כאן להתחיל עונה ראשונה בליגת העל. עם כל הבעיות מסביב נהיה עם התקציב הנמוך בליגה ומגיע קרדיט להנהלה שעברה חודש קשה. אנחנו מחפשים שחקנים צעירים שיתאימו לתלכיד שלנו וביחד עם שחקני הבית וביחד נהיה קבוצה לגיטימית בליגת העל. אנחנו עובדים סביב השעון ואני לא צוחק. כשכולם יצאו לחופש, אני והצוות עבדנו קשה. ניבאו לנו שחורות גם בלאומית ועכשיו אנחנו רוצים לשרוד בליגת העל. אם היו שואלים אותי לפני שנה, לא הייתי חולם שאשב על הכסא הזה בליגת העל. נמשיך לחפש שחקנים שחולמים ורעבים להיות בליגת העל".


לאימון הגיעו גם ארבעת שחקני הרכש שכבר חתמו: המגנים וויסאם רבאח ואור דדיה, הקשר מוחמד אבו פנאני והחלוץ לוסיו מרינאו. גם המגן שי בן דוד שיושאל ממכבי חיפה וכבר סיכם את תנאיו בחדרה, אבל טרם חתם רשמית בקבוצה, הגיע. שוער מכבי קביליו יפו בן וולקובסקי, קשר הכח רמת גן ראול גרשומוב, קשר הפועל איכסל חן ידען, מגן מכבי תל אביב מקסים גרצ'קין וקשר בני לוד חן ראובן ייבחנו. בנוסף, לחדרה הוצע בלם קנדי. 



"גאווה להיות כאן". מנשה זלקה (ערן לוף)


היו"ר אורן גולן אמר: "אנחנו מאושרים להיות בליגת העל, אך עדיין לא קיבלנו ניהול תקין. זה לא יפריע לניהול השוטף ולא יפריע לבניית קבוצה. לכל קבוצה בארץ יש ניהול תקין ואנחנו רוצים לקבל בתנאים שלנו. הפועל חדרה תצא לדרך והתקציב יעמוד על עשרה מיליון שקלים. העונה לא נבנינו מתקציבי העירייה. שלוש שנים הבאנו ערכים מעבר לכסף וכך הגענו להישגים. יש לנו את המאמן הטוב ביותר בליגת העל. אם נקבל את כספי הניהול התקין במהלך חודש נובמבר, יהיה לנו תקציב גבוה להתחזק בינואר. יש הרבה אוהדים שרוכשים מנויים וזה סוג של תרומה למועדון על כך הדרך שעשה המועדון בשלוש השנים האחרונות. אנחנו מצפים ל-4,000 צופים בכל משחק בית". 


שחקן הבית מנשה זלקה: "אני חש גאווה להיות כאן, אנחנו שחקני בית שגדלו מגיל 8 במועדון ומייצגים עיר שלמה. עשינו דרך לא מבוטלת דרך ליגה א' ומקומות מאוד קשים. עשינו היסטוריה בעונה האחרונה ומפה אני קורא לאוהדים שלנו ולבוא בהמוניכם. יהיה קהל גדול במשחק הפתיחה מול הפועל תל אביב וזו תהחה וחוויה אדירה שרוב השחקנים לא עברו. העונה לא אעבוד בעבודות נוספות כי אני מרוכז רק בכדורגל וחי את החלום של ליגת העל".

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי