גלבאן מתכוון להגיע לאימון הפתיחה של הפועל ת"א

פדרו גלבאן
פדרו גלבאן | אודי ציטיאט

האדומים לא מעוניים בקשר וביקשו ממנו להיענות להצעת נצרת עלית ובתמורה הקבוצה תשלים לו את השכר. דור חוגי ושחר הירש מחכים להחלטת ההנהלה בעניינם

(גודל טקסט)

 הפועל תל אביב תפתח ביום ראשון את האימונים לקראת עונת 2018/19 במתחם חודורוב. הקשר הארגנטינאי פדרו גלבאן, ששב למועדון לאחר חצי עונת השאלה בהפועל מרמורק ואינו בתוכניות המקצועיות של הקבוצה, הודיע כי הוא מתכוון להגיע לאימון מאחר והוא מחזיק בחוזה לעונה הקרובה. גלבאן יושב על משבצת של שחקן זר ובהפועל תל אביב מחפשים פתרון בו יעבור גלבאן, מלך שערי השחקנים הזרים בישראל, לקבוצה אחרת.

האדומים מוכנים להשתתף בחלק משכרו של גלבאן וביקשו ממנו שישלים את המו"מ עם ראשי הפועל נצרת עלית אשר מגלה בו עניין. החלטה סופית בעניין החלוצים דור חוגי ושחר הירש תתקבל בסמוך לטיסה למחנה האימונים בפולין וזאת מכיוון שהקבוצה פועלת להחתמת החלוץ עומר דמארי וצרפה כבר את רועי זיקרי והכוונה היא לצרף חלוץ זר נוסף.

הכוונה במועדון היא לסיים בחיוב את המו"מ עם מהראן ראדי ועם הברזילאי ז'אורז'יניו. אגב, המו"מ הכספי עם פייסל מוליץ' שאמור לקבל חוזה חדש משודרג כספית יפתח בתחילת השבוע הבא. מוליץ' הרוויח עד עכשיו חמשת אלפים יורו לחודש.

גלבאן. בינתיים הוא בהפועל (עדי אבישי)
גלבאן. בינתיים הוא בהפועל (עדי אבישי)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי