המטרה בהפועל חדרה: 4000 מנויים בעונה הבאה

הקהל של הפועל חדרה מול ראשון לציון
הקהל של הפועל חדרה מול ראשון לציון | דני מרון

בקבוצה עוקבים אחר מספר שחקנים זרים, חלקם יגיעו להיבחן בקרוב. המגן שי בן דוד הפתיע כאשר דרש תוספת בשכר למרות הסיכום ועדיין מחכים לתשובות מבאר שבע לגבי דדיה

(גודל טקסט)

 הפועל חדרה פתחה השבוע את אימוניה הרשמיים בליגת העל. במועדון מתכוונים לבחון מספר שחקנים, בעיקר מהליגות הנמוכות, בכדי למלא את סגל הקבוצה לעונה הבאה. בנוסף, לאחרונה הוצעו לקבוצה מספר שחקנים זרים והמאמן ניסו אביטן הבהיר לכל הסוכנים כי הוא מעוניין להביא את השחקנים למספר ימי התרשמות ואז לקבל החלטה סופית. "אנחנו מבינים כי יש לנו תקציב נמוך ולכן כל שחקן שיחתום, לבטח שחקן זר, צריך להיות שחקן שנבחן בצורה מושלמת" אמרו בחדרה.

עד עתה חתמו בקבוצה המגן וויסאם רבאח, הקשר מוחמד אבו פאני, החלוץ לוסיו מרינאה והמגן אור דדיה. האחרון טרם הצטרף לאימוני הקבוצה וזאת בגלל המכתב ששלחה בני לוד לפיו באר שבע, שהיא קבוצת האם של דדיה, התחייבה כי במידה והשחקן יושאל זה יהיה רק ללוד. בחדרה לא מתכוונים להכביד על הסיטואציה ובשלב זה ביקשו מהשחקן לא להגיע לאימונים עד אשר תתקבל תשובה סופית מבאר שבע שאמורה לסגור את הנושא מול לוד.

בחדרה מאמינים כי במידה ובתחילת השבוע לא תתקבל תשובה מהאלופה אז בקבוצה יירדו מהמגן. שחקן נוסף שככל הנראה לא יהיה בחדרה הוא המגן שי בן דוד. האחרון היה ברשימות של המאמן ניסו אביטן והפועל חדרה שאף קיבלה אישור להחתימו ממכבי חיפה, אבל לקראת אימון הפתיחה הפתיע בן דוד כאשר ביקש לשדרג משמעותית את שכרו למרות הסיכום המוקדם. בחדרה זעמו על השחקן והודיעו לו כי הם יורדים ממנו.

הודעת הפועל חדרה לגבי אור דדיה. סלע מחלוקת (האתר הרשמי)
הודעת הפועל חדרה לגבי אור דדיה. סלע מחלוקת (האתר הרשמי)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי