במכבי חיפה ימתינו לעידן ורד, נפתחה מכירת המנויים

עידן ורד
עידן ורד | דני מרון

הירוקים יחכו להחלטת בית"ר ירושלים בנוגע לקשר, שעשוי להצטרף אחרי מוקדמות הליגה האירופית. בקבוצה מקווים להתקרב למספר מכירות המנויים מהעונה החולפת: "יש לנו קהל חכם שרואה את הדרך החדשה של המועדון"

(גודל טקסט)

מכבי חיפה פתחה הבוקר רשמית במכירת המנויים לעונה הקרובה. במהלך העונה שעברה מכרו במועדון יותר מ-16 וחצי אלף מנויים והעונה מקווים לנסות ולהגיע קרוב למספר דומה. בחיפה אומנם מבינים את האכזבה הקשה של האוהדים מהעונה האחרונה, אבל מאמינים כי גם האוהדים רואים את השינוי בגישה של המועדון והרצון של המנהל הטכני מו אלאך והצוות המקצועי להתחזק בצורה הנכונה בכדי לחזור לצמרת הכדורגל הישראלי. "יש לנו קהל חכם שרואה את הדרך החדשה של המועדון. אף אחד לא בורח מהאכזבות בשנים האחרונות אבל מצד שני אנחנו ממשיכים לנסות ולעבוד קשה בכדי לחזור למסלול הנכון ומאמינים בצוות המקצועי שאנחנו בדרך הנכונה" אמרו בחיפה.

מבחינה מקצועית ממשיכה הקבוצה במחנה אימונים ראשון שנערך בכפר גלים. השחקנים מתאמנים שני אימונים ביום כאשר ביום רביעי תערוך הקבוצה משחק אימון ראשון מול הפועל איכסל שעלתה העונה לליגה הלאומית. אלאך והצוות המקצועי ממשיכים בחיפוש אחר קשר אחורי שצפוי להגיע כמחליפו של גאורגי קוסטדינוב שנמכר אתמול לארסנל טולה הרוסית. גם המגן עומרי בן הרוש והחלוץ סטפנוס אתנסיאדיס מתאמנים עם הקבוצה אבל עדיין לא התקבלה החלטה אם השניים ייצאו עם הקבוצה למחנה אימונים בהולנד.

כפי שפרסמנו בעבר, הערכה כי במידה והשניים לא ימצאו עד אז קבוצה הם ימשיכו באימונים בישראל. בחיפה ממשיכים לעבוד על רכש ישראלי ומקווים לסגור את החתמתו של ניקו אולסק עוד לפני היציאה להולנד. בגזרת עידן ורד אין חדש אבל במכבי חיפה סבורים כי ימתינו בסבלנות להחלטה של בית"ר ירושלים בעניינו ולא מן הנמנע כי ורד יצטרף לירוקים לאחר ההופעות של ביתר בסיבובים הראשונים בליגה האירופית.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי