פטאר סלישקוביץ' ייבחן, קלינגר מבהיר: אף אחד לא יעזוב

תומאש פקהארט, מיהאי קורהוט
תומאש פקהארט, מיהאי קורהוט | לירון מולדובן

החלוץ הקרואטי יגיע להתרשמות בהפועל חיפה, גישושים החלו בשנית עם קורהוט. המועדון ערך הפנינג חגיגי לאוהדים, המאמן: "נצרף עוד שני שחקנים ותהיה לנו קבוצה חזקה. לתחושתי, לא יהיה טרייד עם ב"ש"

(גודל טקסט)
הפועל חיפה ממשיכה את אימוניה לקראת פתיחת העונה, כאשר כל שחקני הסגל כבר הצטרפו לאימונים וזה כולל גם את חלוץ הרכש אלי אלבז. מי שלא הגיע הוא מאמן קשוע שטרם חתם על חוזה חדש. היום  (שלישי) ערכה הקבוצה הפנינג חגיגי לרגל פתיחת העונה, כאשר אוהדי הקבוצה הגיעו לאצטדיון בקריית חיים והמאמן ניר קלינגר והבלם ניסו קפילוטו שוחחו עם התקשורת. 


ניר קלינגר אמר: "אם להיות הוגן, אחתום על שחזור של העונה שעברה. מבחינת סגל אנחנו מאוד מרוצים בשלב הזה של החלון. נסגור עוד שתי עמדות, מגן ושחקן התקפה, ותהיה לנו קבוצה חזקה".



טרייד אפשרי עם הפועל באר שבע על שטקוס: "כרגע אף שחקן לא עובר. תחושת בטן שלי – לא תהיה עסקה. זו התחושה שלי". נבחרת ישראל: "טרם זומנתי לראיון. ניתן לדברים לקרות בדיסקרטיות. כשזה יקרה, זה יקרה. כרגע אני פה, מכין את הקבוצה".




יצליח לשחזר את העונה שעברה? קלינגר
 (דני מרון)
 


ניסו קפילוטו הוסיף: "יש לנו חיבור טוב בקבוצה. אני שמח שרוב השחקנים נשארו. כיף גדול להיות באירופה. אנחנו רוצים להגיע כמה שיותר גבוה, אבל עדיין מוקדם לדבר על מטרות. העובדה שרוב הסגל נשאר זה חיזוק בפני עצמו. ברור שיצטרכו להביא עוד שחקנים, אני באופן אישי מאוד שמח שנשארתי כאן".


במועדון מקווים כי קהל האוהדים שנהנה מהצלחה בעונה האחרונה יגדיל את התמיכה בעונה הבאה והקבוצה מקווה למכור כ-3000 מנויים העונה, שזו כמות של אלף מנויים יותר מהעונה שעברה. "האוהדים ראו את ההצלחה שלנו ולא פחות מכך רואים את העבודה הקשה של הצוות המקצועי והניהולי שהשאירו את רוב הסגל מהעונה האחרונה" אמרו הבוקר בחיפה.


מבחינה מקצועית במועדון ממשיכים לעבוד ומחפשים אחר חלוץ ומגן שמאלי. המאמן ניר קלינגר טרם החליט אם להחתים חלוץ זר או ישראלי, כאשר בין המועמדים עלה גם שמו של ג'ורדן פושה וגם שמו של חלוץ הפועל באר שבע מוחמד גאדיר. בגזרת המגן, אחד המועמדים להצטרף הוא המגן של הפועל באר שבע מיהאי קורהוט. לפני חודש כבר שוחחו הצדדים, כאשר קורהוט דרש שכר דומה לזה שהיה לו בבאר שבע, כ-200 אלף דולרים, ואילו בחיפה הציעו לו מעל 150 אלף דולרים. בימים האחרונים שוב החלו גישושים ובסביבתו של השחקן ציינו כי אם כץ יעלה במעט את ההצעה, אז השחקן יסכים לעבור. "מדובר בפער של 30 אלף יורו לעונה ואם הפועל חיפה רוצה אותו אז היא תצטרך לשלם בהתאם", אמרו בסביבתו של המגן.


שחקן נוסף שעשוי להצטרף הוא החלוץ פטאר סלישקוביץ' בן ה-27, בעברו רשם שש הופעות בנבחרת קרואטיה עד גיל 21. המועדון הודיע רשמית כי סלישקוביץ' ינחת היום בישראל לצורך התרשמות הדדית בשבוע הקרוב. לחלוץ שהגיע למיינץ הגרמנית בגיל צעיר יש ברזומה גם הופעות בסט. פאולי, דינמן דרזדן, אראו השווייצרית ובעונה האחרונה שיחק בקבוצת המילואים של מיינץ.



קורהוט (דני מרון)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי