צפו בתקציר: שער בכורה לאינברום ב-0:2 של בית"ר על מזוקובשד

יאקוב סילבסטר
יאקוב סילבסטר | דני מרון

הכישרון העלה את הקבוצה מהבירה ליתרון בדקה ה-39, וארן קבע את תוצאת המשחק כעבור 20 דקות והחבורה של גיא לוזון סיימה את מחנה האימונים בהונגריה בטעם טוב. בחמישי הבא: מוקדמות הליגה האירופית

(גודל טקסט)

בית"ר ירושלים תשוב ביום שישי הקרוב ממחנה האימונים בהונגריה, אך עוד קודם לכן הקבוצה מהבירה סיים בטעם טוב כשניצחה 0:2 את מזוקובשד המקומית במשחק ההכנה השלישי והאחרון שלה משערים של אור אינברום (39) ואנתוני וארן (59).


בצל עזיבתו של מרסל הייסטר, שחתם היום במדי פרנצווארוש יריבת מכבי תל אביב במוקדמות הליגה האירופית, גיא לוזון עלה בהרכב עם אור אינברום שהרשים עם שער יפה בבעיטה חדה. עידן ורד ויאקוב סילבסטר, שני הכוכבים של הקבוצה, פתחו ב-11 גם הם והוחלפו בתום 45 דקות. את השער השני והאחרון במשחק כבש כאמור אנתוני וארן לאחר שגיאה בהגנה ההונגרית.



רק שלשום שיחקה קבוצתו של גיא לוזון מול אקוויטל צ'קבארי מהליגה ההונגרית השנייה וסיימה מולה ב-2:2 הודות לצמד שערים של יאקוב סילבסטר, במשחק בו אריק סאבו גם החמיץ כדור עונשין מ-11 מטר. כבר ביום שלישי הבא בית"ר תצא לגיאורגיה למשחק סיבוב המוקדמות הראשון בליגה האירופית נגד צ'יחורה סאצ'חרה. 



‏בית"ר ירושלים: איתמר ניצן, מתן פלג, קרלוס קוויאר, טל כחילה, אור זהבי, דוד קלטינס, עידן ורד, אריק סאבו, אור אינברום, יעקב בריהון, יאקוב סילבסטר.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי