בסכנין מקווים שראדי יחתום בקבוצה עד סוף השבוע

מהראן ראדי
מהראן ראדי | דני מרון

במועדון ממשיכים במסע שכנועים לקשר הוותיק לחתום בקבוצה ואף מתכוונים להציע לו תפקיד מקצועי במועדון לאחר הפרישה. מוגרבי ייפגש עם ראשי המועדון בשבוע הבא בכדי להגיע לסיכום על מעבר בטרייד

(גודל טקסט)

בני סכנין ערכה אתמול (רביעי) את האימון השני שלה, למרות שעדיין היה מדובר במספר מועט של שחקני רכש ובעיקר שחקני נוער שהגיעו להיבחן על ידי הצוות המקצועי. בכל מקרה, במועדון מקווים כי עד היציאה למחנה האימונים בעוד שבוע יחתמו לפחות שלושה שחקנים חדשים, כשבין השאר המאמן בני בן זקן מעוניין להתחזק בשני בלמים, מגן שמאלי, שני קשרים וחלוץ נוסף.

המועמד הבכיר להצטרף בימים הקרובים הוא הקשר מהראן ראדי. בסביבת השחקן מספרים כי ישנה התקדמות משמעותית בימים האחרונים, כאשר בסכנין שיפרו את ההצעה הכספית עבור השחקן ואף מתכוונים להציע לו תפקיד מקצועי במועדון לאחר הפרישה. בכל מקרה נראה שראדי ייפגש שוב עם ראשי הפועל תל אביב שגם כן מעוניינת בו וגם עם ראשי סכנין ועד סוף השבוע יקבל החלטה לגבי עתידו. "זה עוד מורכב, אבל זה מתקרב", אישר אחד ממקורביו של השחקן.

במקביל, בסכנין ממתינים להתפתחויות בגזרתו של הקשר פיראס מוגרבי. כפי שפורסם בספורט1 לפני מספר ימים, קיבלו ראשי סכנין הצעה מהפועל באר שבע לפיה הקבוצה תקבל את החלוץ מוחמד גאדיר ופיצוי כספי בתמורה למוגרבי. בתחילה סכנין סירבה לחלוטין למהלך, אבל העובדה שמוגרבי לא הגיע לאימונים הראשונים והביע באופן פומבי את רצונו לעזוב את הקבוצה הראתה לראשי המועדון שהטרייד כנראה בלתי נמנע וכעת בסכנין מקווים להוציא לפועל את העסקה הטובה ביותר מבחינתם. בכל מקרה העסקה צפויה לתפוס תאוצה עד תחילת שבוע הבא.


מוגרבי. מעבר בלתי נמנע (עדי אבישי)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי