מכבי תל אביב במשא ומתן מתקדם עם מאור קנדיל וגדי קינדה

ולדימיר איביץ'
ולדימיר איביץ' | מכבי תל אביב

הצהובים רוצים לצרף את מגן בני יהודה על רקע אי הוודאות בגזרת דסה, ואת הקשר שרוצה לעזוב את אשדוד. שתי הקבוצות ינסו לרכוש מספר שחקנים מאיביץ', שכפוף לחוקי הפייר פליי. ג'ראפי מאשדוד עשוי להגיע

(גודל טקסט)

מכבי תל אביב מתכוננת למשחק ביום חמישי במוקדמות הליגה האירופית בבודפסט נגד פרנצווארוש, ובמקביל פועל המאמן ולדאן איביץ' לחזק את הקבוצה גם בשחקנים ישראלים בנוסף לאיתי שכטר. יצוין כי השינויים העונה הם בצד ההגבלות של אופ"א על תקציב המועדון שצריך למכור שחקנים כדי ליצר כסף לרכש חלופי.

שני השחקנים הישראלים שמכבי תל אביב מבקשת לצרף, ומתנהל משא ומתן לגביהם משלהי העונה שעברה כפי שפורסם לראשונה באתר ספורט1, הם מגן בני יהודה מאור קנדיל וקשר מ.ס. אשדוד גדי קינדה. קנדיל מבוקש בשל אי הוודאות בנושא המגן הימני אלי דסה, אשר מתמהמה מלחתום על חוזה חדש ונכנס לשנה האחרונה של חוזהו. קינדה מבקש להתקדם ויש לו הסכמה בעל פה מהספונסר הראשי ג'קי בן זקן למכור אותו הקיץ. הקשר ביקש לאחרונה להוציא לפועל את נושא מכירתו למכבי תל אביב או למועדון באירופה.

ג'קי בן זקן וברק אברמוב מכירים את חוקי הפייר פלי, לפיהם מכבי תל אביב אינה יכולה בשלב זה להשתמש מכספי המועדון. שתי הקבוצות מחזרות אחרי 13 שחקני מכבי תל אביב שאמורים לצאת מקריית שלום בהשאלה או במכירה אם תהיה עסקה עם שתי הקבוצות: חביב אוחיון , רוסלן ברסקי, יונתן כהן, מאוויס צ'יבוטה, אליאל פרץ, אור דסה, שגיב יחזקאל, מתן בלטקסה, עדן קארצב, פאדי נג'אר, אילון אלמוג ותומר אלטמן.

גדי קינדה. ביקש מבן זקן לעזוב (דני מרון)
גדי קינדה. ביקש מבן זקן לעזוב (דני מרון)

שחקנים נוספים מבוקשים על ידי מועדונים אחרים, דווקא מקרב השחקנים שאמורים להישאר במכבי תל אביב ביניהם דן גלזר, מתן חוזז ושון גולדברג. לקראת המשחק ביום חמישי פועלים להכשיר את איתי שכטר הפצוע כדי לאפשר לו לשחק.

בתוך כך, באשדוד בוחנים אפשרות למכור את השוער יואב ג'ראפי למכבי תל אביב. במועדון בוחנים את המהלך כשבאשדוד יקדמו את הנושא אם יצליחו לקבל מהפועל באר שבע תמורת סכום נמוך ביותר את השוער גיא חיימוב כשגם שוער מכבי תל אביב חביב אוחיון מבוקש בקבוצה של ג'קי בן זקן.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי