אחמד עאבד סיכם לשלוש שנים בהפועל תל אביב

אחמד עאבד
אחמד עאבד | דני מרון

לאחר סיומה של סאגת קובי רפואה, חלוץ גירסונספור צפוי להצטרף, כשנותר לו לסכם את עזיבתו מול הטורקים כשבנוסף נותרו פערים כספיים עם ק"ש. במקביל, ניסיונות לסכם את העברת ז'אורז'יניו או ראדי

(גודל טקסט)

הפועל תל אביב חזרה לפעילות מקצועית ושגרתית לאחר סאגת המאמן קובי רפואה שעזב ושב לתפקידו. האדומים ימריאו בשבת הקרובה למחנה האימונים בפולין, כשרפואה וראשי הקבוצה פועלים להחתמת שחקנים חדשים על מנת שיוכלו להצטרף למחנה האימונים. כמו כן, יוחלט בימים הקרובים מי מבין השחקנים שאינם בתוכניות של הצוות המקצועי יישאר בארץ או יעבור לקבוצה אחרת בהשאלה.

מסתמן כי חלוץ גירסונספור הטורקית, אחמד עאבד, סיכם את תנאיו הכספיים במתחם חודורוב לשלוש השנים הקרובות. עאבד שניהל מו"מ עם מכבי פתח תקווה בקיץ שעבר כאשר רפואה אימן שם, אך לא סגר ונמצא כעת בדרך להפועל תל אביב.

מתברר כי כבר ביום רביעי שעבר, בזמן שראשי הפועל תל אביב הזמינו את שרון מימר למתחם וולפסון כמועמד להחליף את רפואה, נאמר לו שאחמד עאבד סיכם בקבוצה. עאבד אמור לסגור את עזיבתו מטורקיה מול מנהליו, אך עדיין נותרו פערים כספיים בין הפועל קריית שמונה לגירסונספור. הקבוצה הצפונית עדיין לא קיבלה דמי שחרורו של עאבד העומדים על 50 אלף דולר, דבר שעלול לעכב את החתמתו בהפועל ת"א.

במקביל, בהפועל תל אביב ינסו לסכם בקרוב את העברתו של הקשר הברזילאי ז'אורז'יניו מבית"ר ירושלים או של מהראן ראדי שממתינים לפגישה שאמורה להעירך בקרוב עם האחים ניסנוב. גורמים המקורבים למועדון מנסים בימים האחרונים לשדך לקבוצה את השוער בוריס קליימן ששיחק בקבוצה עד שנת 2014. בצוות המקצועי מתנגדים למהלך לאחר שהוחלט כי אריק ינקו ורובי לבקוביץ' יהיו השוערים של הקבוצה בליגת העל.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי