חזר לקדנציה שנייה: מהראן ראדי חתם בבני סכנין

מהראן ראדי
מהראן ראדי | אתר רשמי

אחרי שש אליפויות רצופות, שלוש במכבי תל אביב ושלוש בהפועל באר שבע, הקשר בן ה-36 חתם לשנתיים בקבוצה בה שיחק ב-2011/12 ויזכה לתפקיד מקצועי לאחר פרישתו. גוברות ההערכות שגם מוחמד גאדיר יצטרף

(גודל טקסט)

עכשיו זה רשמי. אחרי שחוזר על ידי הפועל תל אביב בשבועות האחרונים, מהראן ראדי בסופו של דבר בחר לחזור לקדנציה שנייה בבני סכנין, בשורותיה שיחק בעונת 2011/12, והערב (ראשון) חתם על חוזה לשנתיים, בסיומן יפרוש ויזכה לתפקיד מקצועי.

אחרי שחתם היום על חוזהו, כבר השבוע יצטרף לאימוני הקבוצה. כבר זמן רב שסכנין מנהלת משא ומתן עם השחקן, שכאמור ניהל במקביל שיחות עם הפועל תל אביב וכפי שפרסמנו השבוע השיחות הואצו וכאמור הערב התבצעה ההחתמה הרשמית. בסכנין הבהירו כי הגעתו של ראדי זאת הצהרת כוונות הן מבחינה מקצועית והן מבחינה מנטאלית, שכן ראדי צפוי להפוך למנהיג הקבוצה לצדו של חאלד חלאיילה. הקשר החדש אף צפוי לקבל תפקיד מקצועי לאחר הפרישה. "מדובר במנהיג מכל הבחינות" אמרו בסכנין.

ראדי בן ה-36, כידוע, זכה באליפות המדינה בשש השנים האחרונות. כשנפרד מסכנין בקיץ 2012, עבר למכבי תל אביב וזכה איתה בשלוש אליפויות רצופות, אלא שאז זכה מג'ורדי קרויף לשחרור ללא תמורה, עבר להפועל באר שבע וגם איתה זכה להניף שלוש צלחות.


מהראן ראדי. אחרי שש אליפויות הוא חוזר לסכנין (דני מרון)

בנוסף, בקבוצה מקווים להשלים בימים הקרובים את החתמתו של המגן אמיר נאסר מעירוני קריית שמונה. נאסר מוערך על ידי המאמן בני בן זקן עוד מימיהם של השניים בקבוצה הצפונית. החלוץ פיראס מוגרבי טרם חזר לאימונים, אך בסכנין מקווים כי השיחה בינו לבין יושב הראש אבו יונס תשים סוף לסאגה. חלוץ שעשוי להצטרף הוא מוחמד גאדיר מהפועל באר שבע, שלאחר חתימת ראדי בקבוצה גוברות ההערכות שיעשה את אותה הדרך מבירת הנגב ויצטרף.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי