הבלם השווייצרי אלבן פנישי חתם לשתי עונות בבני סכנין

אלבן פנישי
אלבן פנישי | האתר הרשמי

אחרי מהראן ראדי, גם שחקן גראסהופרס בעונה החולפת הצטרף לקבוצתו של בני בן זקן. פיראס מוגרבי צפוי לקבל חוזה משודרג עם סעיף יציאה לאירופה, ג'ורדן פושה מחזיק בהצעות מצרפת ובסביבתו טוענים שהוא רוצה לעזוב

(גודל טקסט)

בני סכנין הודיעה אתמול (ראשון) על החתמתו של הקשר מהראן ראדי לשנתיים הקרובות ונראה כי מדובר במפנה הגדול בהכנות לעונה הקרובה. במועדון הסבירו כי החתמתו של ראדי היא לא רק מקצועית, כי הרי מדובר באישיות שתנהיג את הקבוצה גם בחדר ההלבשה. "מהראן שחקן ענק ואדם גדול" אמרו בסכנין.

בנוסף, ראשי הקבוצה שוחחו אתמול עם החלוץ פיראס מוגרבי והבטיחו לשדרג משמעותית את חוזהו כאשר לא מן הנמנע כי השחקן יחתום על חוזה חדש ובו שוב יהיה סעיף יציאה לקבוצה גדולה בישראל ולאירופה. טרם סוכמו הפרטים החדשים, אבל מוגרבי בינתיים צפוי לחזור לאימונים. כפי שפורסם בספורט1, בהפועל באר שבע הציעו לאחרונה טרייד לפיו מוגרבי יעבור לבירת הנגב בתמורה למוחמד גאדיר ופיצוי כספי אך בסכנין סירבו בתוקף ואף זעמו על ראשי האלופה. בכל מקרה, בסכנין לא איבדו סיכוי לצרף את גאדיר ללא קשר למוגרבי. האחרון אינו בתוכניות של באר שבע ולא יצא עם הקבוצה במשחק המוקדמות בליגת האלופות ולכן בסכנין מאמינים כי הרצון של החלוץ להשתחרר ומאידך הרצון של סכנין לצרפו תביא לעסקה.

אל ראדי וג'ורג' אקפביו, הצטרף שחקן רכש שלישי – בלם גראסהופרס השווייצרית בעונה שעברה, אלבן פנישי, שחתם לשנתיים בסכנין ויחליף את אברהם פאס הפורש. הבלם שצבר שבע הופעות במדיה של נבחרת קוסובו מיעט לקבל דקות משחק בעונה שעברה בשוויץ וינסה לשדרג את חוליית ההגנה של בני בן זקן. פנישי, 27, שיחק במשך שש שנים בקבוצת ווהלן מהליגה השנייה בשווייץ לפני המעבר לגראסהופרס. במדי החרגולים כבש שער אחד ב-57 הופעות ליגה שנפרשו על פני שלוש עונות. 

אלבן פנישי חתם לשתי עונות. יחזק את סכנין ? (האתר הרשמי)
אלבן פנישי חתם לשתי עונות. יחזק את סכנין ? (האתר הרשמי)

מי שיכול להיות שיעזוב הוא החלוץ ג'ורדן פושה. לאחרונה קיבל החלוץ מספר הצעות משמעותיות מהליגה השנייה בצרפת, ונציגיו ישוחחו עד סוף השבוע עם ראשי סכנין ויבקשו לעזוב. לפושה יש חוזה לעונה נוספת בקבוצה ובסכנין רוצים לממש זאת אבל בסביבתו של פושה סיפרו כי הוא נחוש לעזוב את הקבוצה. "מדובר בהזדמנות מקצועית וכספית בלתי רגילה ולכן נבקש להתיר את החוזה", אמרו מקורביו של פושה.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי