מכבי חיפה ממתינה להחלטה של גנט בנושא דוידזאדה

אופיר דוידזאדה
אופיר דוידזאדה | עדי אבישי

הצוות המקצועי של הירוקים צפוי לקבל החלטה בנושא עמדת המגן השמאלי, כשאם אקס מכבי ת"א והפועל ב"ש לא יגיע, גרשון צפוי למלא את התפקיד. במועדון מקווים לצרף שחקנים במהלך מחנה האימונים בהולנד

(גודל טקסט)

מכבי חיה תערוך הבוקר (שני) אימון נוסף בישראל ואחר הצהריים תצא למחנה אימונים בהולנד. היא תעשה זאת עם שחקן רכש אחד, החלוץ מיכיל קראמר, ובמועדון מקווים כי במהלך המחנה יצורף לפחות שחקן אחד בדמות קשר אחורי. הירוקים מבינים כי מטרת המחנה היא להתאמן על השיטות של הצוות המקצועי ובמידה שלא יגיעו השחקנים המתאימים, תקופת ההכנה יכולה להיות קריטית לפתיחת העונה. "נקווה לצרף שחקנים חדשים במחנה", אמרו הבוקר בחיפה.

גם בקרב האוהדים מצפים לרכש, על פי ההצהרות של המנהל הטכני מו אלאך. "אומנם אלאך אמר שלא תהיה מהפכה, אבל אמר שיצורפו ארבעה או חמישה שחקנים ובינתיים צורף רק אחד", אמר אחד האוהדים שהוסיף: "אם לא יגיעו שחקנים עכשיו, אז על מה יעבדו בהולנד?". אגב, בקרב האוהדים בכל זאת ישנה אופטימיות מסוימת, ולראייה שהאוהדים ממשיכים לרכוש מנויים לעונה הבאה.

פרט לחלוץ היווני סטפנוס אתנסיאדיס, ייצאו שאר השחקנים למחנה האימונים והצוות המקצועי יחליט על עתידם של מספר שחקנים צעירים מהסגל. בנוסף הצוות יקבל החלטה לגבי עמדת המגן השמאלי. בחיפה אומנם ממתינים להחלטה של גנט בנושא אופיר דוידזאדה ובמידה שלא ישוחרר, נראה שרמי גרשון יפתח את העונה בעמדה הזאת. שחקן נוסף שצורף לאחרונה לסגל הוא הקשר עמית זנטי שחתם על חוזה חדש לשלוש שנים. על פי החוזה החדש זנטי יקבל מענק של כ-50 אלף שקלים בסיום כל עונה.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי