אחמד עאבד חתם בהפועל ת"א, בלם נבחרת ליטא יצטרף

אחמד עאבד בהפועל תל אביב
אחמד עאבד | האתר הרשמי

אדווינס גירדוייניס יעבור בדיקות רפואיות ואמור להצטרף רשמית לקבוצתו של קובי רפואה, הקשר עזב את טורקיה, הגיע לאימון הערב והוצג: "מאמין שנצליח להחזיר את המועדון לימיו הגדולים, מחכה לפגוש את הקהל האדיר"

(גודל טקסט)

סערת התפטרותו של קובי רפואה מהפועל תל אביב נשכחה והיום (רביעי) הודיע המועדון על החתמה מסקרנת במיוחד. הקשר אחמד עאבד, שסיכם כבר בתחילת השבוע לשלוש שנים, חתם על חוזהו ועזב רשמית את מגירסונספור הטורקית. מחר גם אמור להגיע ארצה, לעבור בדיקות רפואיות ולהצטרף בלם נבחרת ליטא אדווינס גירדוייניס.

גירדוייניס בן ה-25 (1.88 מטרים) החל את הקריירה בקבוצת הנוער של פאדובה האיטלקית, עד שביולי 2012 נרכש על ידי אקראנס הליטאית וכעבור שנתיים עבר למראבלה הספרדית. ב-2016 פיאסט גליביצה הפולנית החתימה אותו לשלוש שנים, אולם הוא מיעט לשחק ובעונה האחרונה כבר יצא בהשאלה לטום טומסק הרוסית בשורותיה רשם 22 הופעות בליגת המשנה. בנבחרת ליטא הוא ערך 10 הופעות, הראשונה הייתה במארס 2016 ומאז הפך לשחקן הרכב.

באשר לאחמד עאבד, אחרי חצי שנה בליגת המשנה הטורקית הוא שב לישראל וכשהגיע לאימון הבכורה בהפועל תל אביב אמר לאתר הרשמי: "כיף לי להיות כאן ואני שמח ללבוש את המדים של הפועל. מאמין שעם עבודה קשה נצליח להחזיר את המועדון לימיו הגדולים. כבר לא יכול לחכות לפגוש את הקהל האדיר שאני מכיר טוב דווקא מהצד השני. מאמין שתהיה לנו עונה טובה".


הרכש החדש של הפועל תל אביב. שמר גם על הארי קיין (Gettyimages)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי