התלבטות בין מיכה לחוזז ב-11, איביץ': הסיכויים לעלות זהים

ולדימיר איביץ'
ולדימיר איביץ' | דני מרון

מכבי תל אביב תעלה מחר (20:00, ישיר בספורט1) למשחק הרשמי הראשון שלה לעונת 2018/19 במוקדמות הליגה האירופית בהונגריה מול פרנצווארוש, אצילי ושכטר צפויים להתחיל על הספסל. ריקן: "נגיע מוכנים"

(גודל טקסט)
מכבי תל אביב תעלה מחר (חמישי, 20:00, שידור ישיר בספורט1) למשחק הרשמי הראשון שלה לעונת 2018/19 כשתפגוש את פרנצווארוש ההונגרית במסגרת המשחק הראשון של הסיבוב הראשון של מוקדמות הליגה האירופית. מאמן הצהובים ולאדן איביץ' ערך את מסיבת העיתונאים המסורתית לקראת המשחק כשלצידו התייצב הקשר אבי ריקן.  



לאחר מכן הקבוצה קיימה את האימון המסכם במגרש של הקבוצה ההונגרית כשחלק מאנשיה אף צפו בו מהצד. איביץ' תרגל חלקית במשך דקות ספורות את ההרכב הפותח והמשיך את האימון במספר תרגולים נוספים. מאמן הצהובים עדיין מתלבט בין דור מיכה למתן חוזז כשעומר אצילי ואיתי שכטר צפויים לפתוח על הספסל בשל פציעות.


איביץ' פתח את דבריו: "מדובר במשחק הראשון עבור שתי הקבוצות. אין במשחק הזה פייבוריטית, מדובר בשתי הקבוצות הגדולות ביותר במדינה שלהן. יש לנו אמנם יתרון מבחינת ניסיון בזירה באירופית, אבל הסיכויים להעפיל הם זהים".



עדין קיימת התלבטות. דור מיכה (מכבי תל אביב – האתר הרשמי)


המאמן המשיך:
 "אני נמצא במועדון שלושה שבועות, הכנתי את הקבוצה בשביל לעבור לשלב הבא, עבדנו קשה והתכוננו היטב. המטרה היא כמובן להגיע לשלב הבתים. אנחנו רוצים לנצח בכל משחק והמטרה היא לעשות זאת גם במשחק מחר".



אבי ריקן
אמר: "אנחנו מוכנים ורוצים לנצח. נצטרך להיות במיטבנו כי מצפה לנו משחק מול יריבה קשה ואיכותית. הם קבוצה טובה עם אצטדיון ביתי, צפינו בהם. השחקנים שהגיעו השתלבו מהר ויש לנו קבוצה טובה. היה לנו מספיק זמין להתכונן למשחק הזה ונגיע מוכנים למשחק מחר". 


הרכב משוער: פרדראג ראיקוביץ', אלי דסה, ז'איר אמאדור, איתן טיבי, אנריק סובריט, דור פרץ, אייל גולסה, אבי ריקן, דור מיכה (מתן חוזז), ארון שוינפלד, וידאר קיארטנסון.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי