דמארי ולייפציג סיכמו על שחרורו, ייפגש עם הפועל ת"א

עומר דמארי
עומר דמארי | דני מרון

רשמית: סוכנו של החלוץ הודיע על סיום ההתקשרות עם הקבוצה הגרמנית, האדומים הציעו לו חוזה לשלוש שנים תמורת 250 אלף יורו לעונה ואת סרט הקפטן. בלם נבחרת ליטא מצטרף לקבוצה

(גודל טקסט)
עומר דמארי קרוב מתמיד לחתימה בהפועל תל אביב. החלוץ שסיים את השאלתו במכבי חיפה וחזר לרד בול לייפציג הגרמנית, הודיע הבוקר (חמישי) על כך שהצדדים סיכמו על התרת החוזה והוא כעת שחקן חופשי שיכול לחתום היכן שיחפוץ – כאשר הכיוון הוא הפועל תל אביב.


בהודעה רשמית שנמסרה באמצעות סוכנו של החלוץ נכתב: "עומר דמארי הגיע להבנות על סיום התקשרות עם רד בול לייפציג ואמור לחתום על ההסכם מול הגרמנים עד סוף השבוע. אין לנו כוונה להיכנס לסכומים שעומר קיבל וכל מי שירשום סכום מנחש ולא יותר. אחרי שנחתום סופית נבדוק את האפשרויות של עומר בארץ".


הפועל תל אביב הציעה לחלוץ חוזה לשלוש שנים עבור 250 אלף יורו לעונה, בידיעה שאם יחתום הוא גם ישמש כקפטן הקבוצה. כבר בימים הקרובים יחלו שיחות רשמיות מול נציגי האדומים, כשגם הפועל באר שבע מגלה בו עניין ומחכה להתפתחויות. דמארי הבהיר למקורביו כי היעד הראשון בו הוא רוצה לשחק הוא בהפועל תל אביב, אך אם המו"מ ייכשל לא מן הנמנע שהוא ימצא את עצמו בשורות האלופה.


כזכור, דמארי בן ה-29 כיכב במשך שלוש שנים בהפועל תל אביב ואותה עזב לטובת אוסטריה וינה עבור כ-1.2 מיליון יורו, אך חצי שנה מוצלחת במיוחד באוסטריה הובילה לכך שבינואר 2015 הוא נרכש על ידי הקבוצה הגרמנית, אז עוד בליגת המשנה תמורת שבעה מיליון יורו. הוא הושאל לעונה לרד בול זלצבורג האוסטרית והתקשה לשחזר את הצלחתו מווינה, היה חצי שנה גם בניו יורק רד בול מארצות הברית ובעונה האחרונה כאמור במכבי חיפה.



דמארי. כנראה ילבש אדום בעונה הבאה, אבל באיזו קבוצה? (ערן לוף)


בלם נבחרת ליטא, אדווינס גירדוויניס, שסיכם אתמול בהפועל תל אביב את תנאיו לעונה אחת, נחת בארץ ועובר בדיקות רפואיות שאחריהן הוא אמור לחתום על החוזה ולהיות מוצג במועדון התל אביבי. הליטאי יצטרף ביום ראשון למחנה האימונים של הפועל תל אביב בפולין.


מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי