ביקורת בסכנין: "משחק ההגנה שלנו רע. דרוש מגן שמאלי"

בני בן זקן
בני בן זקן | האתר הרשמי

בקבוצה כועסים על ספיגת שלושה שערים במשחק האימון מול איכסל. במועדון מקווים להנחית שחקן זר בעמדה עד לפתיחת האימונים. חאלד חלאיילה יחזור להתאמן באופן סדיר ביום ראשון

(גודל טקסט)

 בני סכנין ערכה אתמול ניסוי כלים ראשון כאשר ניצחה את הפועל איכסל 3:4 עם שער הניצחון של אמיר חלאיילה בדקה האחרונה של המשחק. עוד קודם לכן כבשו ג'ורדן פושה, סארי פלאח וישראל זגורי. כבר במחצית הראשונה התוצאה הייתה 3:3 כאשר איכסל נראתה טוב יותר בעיקר בזכות אקס בית"ר ירושלים, ציון צמח, שכבש שער אחד ובישל שניים נוספים.

בסכנין אומנם מבינים כי מדובר במשחק אימון ראשון, אבל כבר ראו בעיות קשות במשחק ההגנה: "משחק ההגנה שלנו רע. אין שום תיאום בין השחקנים ואנחנו חייבים בדחיפות מגן שמאלי", אמרו במועדון.  הצוות המקצועי ינסה לזרז את חתימה של מגן השמאלי וזאת בכדי שהשחקן יגיע למחנה האימונים בפולין לשם תצא הקבוצה בשבוע הבא. גם הבלם החדש, אלבן פנישי, נראה כבד אבל במועדון מקווים כי כבר לאחר המחנה זה ייראה טוב יותר.

מי שלא שיחקו אתמול הם הקשר חאלד חלאיילה והחלוץ מידו בדראנה הפצועים אבל השניים צפויים לחזור לאימונים ביום ראשון. אגב, מי ששיחק במדי איכסל אתמול היה הבלם עלאא אבו סלאח ששיחק בעונה האחרונה בסכנין. אבו סלאח אמר: "זה היה מוזר לשחק בדוחא מהצד השני אבל אני כבר חושב קדימה ומתעסק אך ורק באיכסל".

חלאיילה. יחזור לאימונים (גידי קליגר)
חלאיילה. יחזור לאימונים (גידי קליגר)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי