הפועל חדרה ביקשה את יונתן לוי בהשאלה ממכבי חיפה

יונתן לוי
יונתן לוי | ערן לוף

העולה החדשה תצא למחנה אימונים בפולין ורוצה להשלים את הסגל. הירוקים לא החליטו עדיין אם לשחרר את המגן והקבוצה תמתין להתפתחויות. הבלם ירין חסן ינסה להרשים את הצוות המקצועי

(גודל טקסט)

 העולה החדשה לליגת העל, הפועל חדרה, ממשיכה את הכנותיה לפתיחת העונה ותצא מחר (ראשון) למחנה אימונים בפולין. בקבוצה מודעים לעובדה שסגל הקבוצה טרם הושלם וממשיכים בחיפושים אחר שחקני רכש. החלוץ עוז פרץ שנבחן בימים האחרונים ואף הרשים במשחק האימון מול הפועל נצרת עילית סיכם את תנאיו וצפוי לחתום בקבוצה. גם הבלם ירין חסן שערך אתמול אימון ראשון ייצא עם הקבוצה לפולין ובמידה וירשים את הצוות המקצועי יחתום בקבוצה.

בנוסף, בחדרה רצו להתחזק במגן שמאלי ופנו למכבי חיפה בבקשה לקבל בהשאלה את המגן יונתן לוי. הירוקים שנמצאים במחנה אימונים בהולנד טרם קיבלו החלטה מקצועית לגבי השחקן ובמידה ויוחלט להשאילו אחת האופציות העיקריות תהיה הפועל חדרה.

"אם השחקן לא יהיה איתנו במחנה ולא יעשה איתנו הכנה אז אין טעם", אמרו בחדרה. בנוסף, במועדון החליטו לוותר סופית על המגן אור דדיה שהיה אמור להגיע כמושאל מהפועל באר שבע ואף סיכם את תנאיו בחדרה אבל אז הודיעה בני לוד כי יש לה סיכום עליו ובאר שבע לא הצליחה להגיע להסדר כך שבחדרה ירדו מהשחקן.


ירין חסן במדי מכבי נתניה (דני מרון)ירין חסן במדי מכבי נתניה (דני מרון)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי