עדן בן בסט סיכם בהפועל באר שבע לשלוש עונות

בן בסט
בן בסט | ערן לוף

האלופה הודיעה שקפטן הפועל חיפה, שנמצא עם קבוצתו הנוכחית במחנה אימונים, סגר ויצטרף לסגל של בכר בימים הקרובים לאחר שהוחלט לממש את סעיף השחרור שלו בגובה 100 אלף יורו. כץ וקלינגר ינסו לשכנעו להישאר

(גודל טקסט)

רכש מפתיע לאלופה. הפועל באר שבע הודיעה שהחליטה לממש את סעיף השחרור של עדן בן בסט בהפועל חיפה. בן בסט סיכם באלופה לשלוש עונות ויצטרף לקבוצה בימים הקרובים. על פי הודעת המועדון, החלוץ יהיה זמין לרשות הקבוצה לסיבוב הבא באירופה.

בן בסט, שיחגוג בספטמבר 32, שוהה עם מחזיקת הגביע במחנה האימונים בהולנד, ואף כבש אתמול את השער היחיד בהפסד 3:1 לקלאב ברוז' במשחק האימון. מדובר בשחקן הרכש החמישי שמצטרף לאלופה הקיץ אחרי שמואל שיימן, חן עזרא, יאניס אנסטיס וז'וליאן סטו. החלוץ יהיה השחקן השלישי שעובר השנה מחיפה לבאר שבע אחרי חנן ממן ושיימן, כשכזכור, באר שבע ניסתה להחתים גם את השוער ארנסטס שטקוס. 

מאז סיום העונה הודיע בן בסט על כך שלא יסכים להישאר במידה שלא יקבל חוזה ארוך טווח ובסביבתו כעסו על הסחבת של הבעלים יואב כץ בנושא. לפני שבועיים ועוד לפני פרשת הוואטסאפ שהקפטן עמד במרכזה, נערכה שיחה בין נציגו של בן בסט לכץ, אך היא לא הניבה תוצאות והאלופה למעשה הפעילה את סעיף היציאה שעומד על 100 אלף יורו.

בסביבת בן בסט מספרים שהחלוץ זעם על כץ ולמעשה, סגר במהלך סוף השבוע בבאר שבע במחאה על ההתנהלות מולו. החלוץ כבש בעונה שעברה 12 שערי ליגה ב-29 משחקים. בעברו שיחק גם במכבי חיפה, מכבי הרצליה, עירוני קריית שמונה, הפועל תל אביב, ברסט, טולוז ומכבי תל אביב.

במחנה האימונים של הפועל חיפה הגיבו בהלם מוחלט בעקבות ההודעה של ב"ש. הבעלים יואב כץ אמר: "אני בהלם מוחלט וכרגע אני לא רוצה להרחיב במילים". גם בקרב השחקנים לא הסתירו את העובדה שהחלוץ דרש לחתום על חוזה ארוך טווח וזכה לדחייה מצדו של הבעלים. אחד השחקנים אמר הבוקר: "כולנו מופתעים מהמהלך, כי בן בסט התנהל כרגיל כאילו הוא חלק מהקבוצה ואף כבש אתמול שער. מצד שני כץ היה חייב להבין שכדי לשמור על הנכסים שלו צריך להתנהל מהר כמו שעשה עם קפילוטו ומלול. הוא דחה את עדן שוב ושוב ובאר שבע ביצעה מהלך בזק".


כץ ובן בסט בימים יפים יותר. "הלם מוחלט" (ערן לוף)

עם זאת, ראשי המועדון עדיין לא ויתרו על סיכוי להשאיר את בן בסט. על פי גורמים במועדון הבעלים כץ והמאמן קלינגר מנסים לעשות מאמצים להשאיר את השחקן ומתקיימת שיחה משולשת בה צפוי הקפטן לדרוש את החוזה שהוצע לו בבאר שבע, משמע חוזה ארוך טווח לשלוש שנים. על פי אותם מקורות במידה והצדדים לא יגיעו לכדי עסקה יעלה הערב בן בסט על טיסה חזרה ארצה ויצטרף למחנה של באר שבע.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי