דרמה בסכנין: עוזרו של בני בן זקן פוטר מתפקידו

בני בן זקן
בני בן זקן | עדי אבישי

רן קוז'וך שמונה לפני כחודש הופתע לשמוע מראשי המועדון שהוא סיים את דרכו במועדון. עודד קוטר, שמונה בתחילת העונה למאמן הפועל רובי שפירא חיפה, מונה במקומו. שחקן: "לא ברור לנו מה קרה"

(גודל טקסט)

באיחור ניכר משאר הקבוצות, בני סכנין החלה את הכנותיה והעיכוב בין היתר נבע מבחירת הצוות המקצועי של בני בן זקן כאשר המאמן וההנהלה התלבטו רבות לגבי מינוי עוזר ומאמן כושר. בסופו של דבר, בן זקן החליט למנות את שחקן העבר רן קוז'וך והאחרון נכנס במהרה לעניינים ולקח חלק פעיל בבניית הסגל.

הצוות המשיך בהכנות לעונה הקרובה, אך להפתעת כולם קוז'וך קיבל מראשי המועדון הודעה כי הוא סיים את תפקידו פחות מחודש לאחר שקיבל את תפקיד עוזר המאמן. עודד קוטר, שהיה מועמד גם הוא לפני שקוז'וך קיבל את התפקיד, מונה לעוזר המאמן של בני סכנין במקומו וזו תהיה הקדנציה השנייה שלו במועדון.

שחקני הקבוצה הופתעו מהמהלך והביעו הערכה רבה לעבודות של קוז'ך ולתרומתו במשך התקופה הקצרה. "רן היה חלק משמעותי בכל אימון, הוא היה קשוב לכל דבר שביקשנו. לא ברור לנו מדוע הוא כבר לא חלק מאיתנו", סיפר אחד השחקנים לספורט1.


"לא ברור לנו מה קרה " (דני מרון)

קוטר יגיע כבר מחר לאימון הבכורה וייצא עם הקבוצה למחנה האימונים. בתחילת העונה הוא מונה למאמן הפועל רובי שפירא חיפה מליגה א' אותה עזב כעת לטובת בני סכנין.

בתוך כך, בקבוצה ממשיכים בחיפושים אחר מגן שמאל זר וקשר אחורי ושינה התלבטות האם לצרף בלם זר נוסף. כזכור, אלבין פנישי חתם בקבוצה ובחלק האחורי יש לבן זקן גם את סארי פלאח ומרון גנטוס כשגם עוביידה חטאב אמור להמשיך. ההחלטה הסופית לגבי בלם זר צפויה להתקבל במהלך המחנה.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי