דיווח: מנדג'ק יחתום במכבי חיפה בימים הקרובים

ג'ורג' מנדג'ק
ג'ורג' מנדג'ק | AFP

עיתונאי של RMC טוען שהקשר הקמרוני של ספרטה פראג יצטרף לקבוצתם של אלאך ורוטן בהקדם, במקביל הוצעו למועדון מספר אופציות חלופיות וביניהם הגינאי סאדיו דיאלו. עומרי בן הרוש עשוי להישאר

(גודל טקסט)

מכבי חיפה ממשיכה את מחנה האימונים שלה בהולנד ומחר (רביעי) ייערכו שני משחקים ביום אחד מול ספרטה רוטרדם ומול RKC וואלוויק. במועדון הירוק מרוצים עד כה מתוכנית העבודה במחנה ובטוחים כי שני משחקי האימון הנוספים יהוו ציון דרך לקראת החזרה לישראל.

מי שמרשים במיוחד את הצוות המקצועי הוא המגן עומרי בן הרוש. האחרון אומנם קיבל כבר לפני חודש ימים הודעה לחפש קבוצה חדשה אך לא מן הנמנע כי התצוגה הטובה במשחקי האימון בהולנד ישנו את הדעה של הצוות המקצועי. במועדון עדיין לא פוסלים לצרף מגן שמאלי בכיר דוגמאת אופיר דוידזאדה או טאלב טוואטחה אך זה לא מסתדר ולכן כרגע נראה כי רמי גרשון ובן הרוש יילחמו על העמדה הזאת בעונה הקרובה.

בנוסף במועדון ממשיכים לחפש שחקן לעמדת הקשר האחורי, כשהערב דיווח עיתונאי של רשת RMC הצרפתית על כך שג'ורג' מנדג'ק צפוי לחתום בכרמל בימים הקרובים. במכבי חיפה מכחישים בשלב זה כל התקדמות בשיחות עם ספרטה פראג, הקבוצה אליה מנדג'ק שייך, אולם כן מספרים שהוגשה הצעה חדשה וכי הם ממתינים לתשובת מצ'כיה. כך או כך, המנהל הטכני מו אלאך כבר בודק אופציות חלופיות.

בחיפה לא פוסלים גם אפשרות להתחזק בקשר כנף ולקבוצה הוצע הקשר הגינאי סאדיו דיאלו. דיאלו, בן ה-27, שיחק בעונה האחרונה בקבוצת מלאטיספור הטורקית ועוד קודם לכן שיחק בליגה הצרפתית במדי באסטייה, ראן ולוריין. הקשר משחק גם בנבחרת גינאה ונחשב לשחקן חופשי, דבר שיכול לחזק את הגעתו לכרמל.

דיאלו. שיחק בטורקיה ובצרפת (AFP)
דיאלו. שיחק בטורקיה ובצרפת (AFP)

בקרב הישראלים מקווים במועדון לסגור בימים הקרובים את העסקה סביב קשר ביתר ירושלים עידן ורד כאשר בחיפה מחכים למשחק השני של הירושלמים בליגה האירופית. בכל מקרה העסקה צפויה להיסגר לאחר תשעה באב.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי