סבע שותף לבקשתו ב-0:2 על ושאש, ממתינים לקניקובסקי

דיא סבע
דיא סבע | דני מרון

כוכב מכבי נתניה אמור להימכר, אך כדי לשמור על כושר נטל חלק בניצחון על ההונגרים. וגם: בקבוצה מחכים להכרעה בכל הנוגע לעכו, אולסק לא ימשיך ללא חוזה חדש וחשש בנוגע למצבו של ורגוץ' שסובב את הקרסול

קבוצות: הפועל עכו
(גודל טקסט)

לאחר שני ניצחונות רצופים במחנה האימונים בהונגריה, מכבי נתניה שמרה הערב על מאה אחוזי הצלחה כשגברה גם על ושאש מהליגה המקומית בתוצאה 0:2. בקבוצה מספרים על מחנה שמתנהל בקצב גבוה עם שני אימונים ביום, בנוסף לאימון הבוקר בחדר הכושר, כשמחר צפויים השחקנים לאתנחתא קלה בדמות ערב גיבוש לפני שיחזרו ביום חמישי לארץ.

דידייה קוגבנייה, שחלה במשחק הראשון והשתלב במשחק השני, היה השחקן הבולט הפעם עם שער ובישול ליונס מלאדה. הבשורה מבחינת נתניה הייתה שיתופו של דיא סבע, שלמרות ההחלטה להתאמן עם הקבוצה ולשמור על כושר מבלי לשחק בהכנה, ביקש כדי לשמור על חדות ליטול חלק במפגשים הבאים וב-45 הדקות בהן שיחק היה מהבולטים במגרש. מעתה והלאה הוא ישותף כרגיל, כשבכוונתו להשתתף גם במשחקי גביע הטוטו כל עוד הוא שחקן במועדון. עם זאת, כוונתו לא השתנתה והוא שואף לעבור ליעד חדש.

בינתיים, בנתניה מחכים להכרעת המוסד לבוררות בסוגיית הפועל עכו, כאשר בנתניה סיפרו השבוע כי כל הפרטים עם הקשר גבי קניקובסקי, שעל מועמדותו פרסמנו כאן, מסוכמים ונותר לחכות רק להכרעה. יש לציין שאם עיריית עכו תקבל את הבעלות על הקבוצה, היא לא צפויה להערים קשיים על מכירתו של הקשר מתוך רצון להעמיד תקציב מאוזן ושפוי בליגה הלאומית, אך החשש הוא שאם דניאל סטנצ'יו יקבל לבעלותו את הקבוצה, הוא יערים קשיים. כזכור, תג המחיר של הקשר הוא 1.3 מיליון שקלים.


קניקובסקי. במכבי נתניה מחכים להצטרפותו הצפויה (מאור אלקסלסי)

ומה בנוגע לניקו אולסק? לאחר שהמו"מ בין נתניה למכבי חיפה עלה על שרטון, בנתניה ינסו להגיע לפתרון כאשר לכל הצדדים ברור כי הקשר לא יכול להמשיך לשחק בקבוצה ללא חוזה חדש (חוזהו מסתיים בתום העונה וחיפה רשאית לנהל עימו מו"מ בינואר), כך שאם על המו"מ בין הירוקים ליהלומים לא ייפתר, על הקשר יהיה לחתום על חוזה חדש. אולסק, בניגוד לדיא סבע, משולב במשחקי האימון ושחקנים בנתניה מספרים כי הוא אף מראה מוטיבציה ומציג יכולת מצויינת.

הבלם ברנקו ורגוץ' סובב את קרסולו ובקבוצה חוששים שייעדר מספר שבועות. "ברנקו זה לא טיפוס רגיל. אצלנו באמת קשה לדעת מתי הוא יחזור".


אולסק. יחתום על חוזה חדש? (דני מרון)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי