חשש למלריה: הרכש החדש של רעננה אושפז לשלושה ימים

אריאל נגואקם, עמנואל אמבולה
אריאל נגואקם, עמנואל אמבולה | אודי ציטיאט

אריאל נגואקם חש ברע מיד עם הנחיתה במחנה האימונים בפולין והובהל לבית חולים על מנת לא להדביק את השחקנים. מהמועדון נמסר כי כעת הוא חש הקלה אך לא יחזור לאימונים בקרוב. אלאניס כבש בהפסד 2:1 לאסטרס

(גודל טקסט)

חלוץ הרכש החדש של הפועל רעננה אריאל תיירי נגואקם, שהצטרף לאחרונה לקבוצה, יצא עם המועדון למחנה האימונים בפולין. כבר בהגעה לפולין, לפני אימון הבכורה, התברר כי החלוץ הניגרי סובל מחום גבוה מאוד ולאחר בדיקה רפואית הוחלט לאשפז אותו בבית חולים מחשש למלריה והדבקה מהירה של הצוות המקצועי ושחקני הקבוצה. לאחר שלושה ימי אשפוז בהם שהה לצדו נציג של הפועל רעננה מסרה הבוקר (שלישי) הקבוצה כי השחקן חש הקלה והוא מתאושש. בשלב זה מסתמן כי לא ישוב לאימונים עד לחזרת הקבוצה לישראל.

במקביל, המאמן מנחם קורצקי מבקש להמשיך לחזק את הקבוצה ומלבד הקשר אור דסה שהצטרף למחנה האימונים בגדנסק מתקיימים ניסיונות לצרף גם את הקשר האחורי אליאל פרץ. הערב הקבוצה פגשה את אסטרס טריפוליס היוונית במשחק שהתקיים תחת גשם שוטף והסתיים בהפסד 2:1. את השער לרעננה כבש מרטין אלאניס בדקה ה-16.

נגואקם. מרגיש טוב יותר (אודי ציטיאט)
נגואקם. מרגיש טוב יותר (אודי ציטיאט)

במשחק הכנה נוסף שנערך היום, מ.ס אשדוד ניצחה 1:3 את טריגלאב הסלובנית. דן ביטון איזן ל-1:1 מפנדל בדקה ה-38, אחרי שהסלובנים כבשו בעצמם מהנקודה הלבנה, ואילו המחצית השנייה הייתה בשליטה מוחלטת של אשדוד שעלתה ליתרון בדקה ה-72 משער של שגיא דרור ובדקה ה-90 חתם את התוצאה דור גלילי.

עוד היום, עירוני קרית שמונה, שנמצאת במחנה אימון בסלובקיה, קיימה הערב את משחק האימון השני שלה וגברה 0:1 על סיופוק מהליגה השנייה בהונגריה. את שער הניצחון כבש החלוץ נייג'ל האסלביינק בדקה ה-48, לאחר מבצע משולב עם שמעון אבוחצירא.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי