אלאך לוחץ על הנהלת מכבי חיפה להחתים את מנדג'ק

ג'ורג' מנדג'ק
ג'ורג' מנדג'ק | AFP

הירוקים מנסים להגיע להסדר מול ספרטה פראג כדי לצרף את הקשר המועדף על הצוות המקצועי. הבעלים יעקב שחר יצפה בשני משחקי האימון במהלך הערב (החל מ-16:55, שידורים ישירים בספורטHD1)

(גודל טקסט)

מכבי חיפה תערוך הערב (רביעי) בזה אחר זה שני משחקי אימון מול RKC וואלוויק וספרטה רוטרדם, שיהיו שני משחקי ההכנה האחרונים לפני החזרה בישראל (שידורים ישירים החל מ-16:55 בספורט1HD). הירוקים מתכוונים לשלב את כל שחקני הסגל, כשנראה כי לפחות מול ספרטה צפויים לשחק שחקנים שיהיו חלק משמעותי בסגל בעונה הקרובה.

גם ראשי המועדון, המנכ"ל אסף בן דב, סגן הנשיא עוזי מור והנשיא יעקב שחר נמצאים בהולנד ויצפו בשני המשחקים. בנוסף המנהל הטכני מו אלאך ייפגש עם ראשי המועדון ויעביר את הסקירה על המחנה וכן תיערך שיחה לגבי שחקני הרכש אותם רוצה אלאך להחתים בתקופה הקרובה, כשידוע כי בראש הרשימה נמצא הקשר הקמרוני ג'ורג' מנדג'ק.

מכבי חיפה הביעה את עניין בשחקן ספרטה פראג כבר לפני כעשרה ימים ולאחרונה היה נראה כי תרד ממנו בשל הדרישה של קבוצתו הצ'כית בדמי העברה, אלא שמנדג'ק אינו בתוכניות של ספרטה פראג ובצרפת כבר דיווחו אמש שהוא צפוי לעבור לישראל בימים הקרובים. בכרמל סיפרו כי אלאך מתעקש שמנדג'ק הוא הקשר האחורי אותו ירצה לראות בקבוצה בעונה הקרובה והצעה חדשה הוגשה עבורו. "אלאך בדק לעומק מספר מועמדים לתפקיד הקשר האחורי ומבחינתו מנדג'ק הכי מתאים לקבוצה לקראת העונה הקרובה".


אלאך. הצעה חודשה הוגשה לספרטה עבור המועמד המוביל (ערן לוף)

מיד לאחר המחנה תתקבל גם החלטה סופית לגבי סגל הקבוצה ונראה כי מספר שחקנים יקבלו הודעה שהם לא בתוכניות וייצאו בהשאלה. במקביל בקבוצה מחכים למשחק השני של בית"ר ירושלים במסגרת הליגה האירופית ומאמינים שלאחריו יסכים מחזיק זכויות הניהול בבירה, אלי אוחנה, למכור את ורד לחיפה. כפי שפרסמנו, תנאיו של ורד בחיפה כבר סוכמו בעבר וכעת נותר לקבל את האישור של הירושלמים.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי