מנדג'ק יושאל למכבי חיפה, שביעות רצון ממשחקי האימון

פרד רוטן מאמן מכבי חיפה
פרד רוטן מאמן מכבי חיפה | ערן לוף

הקשר הקמרוני אישר לעיתונאים בארצו שנמצאה הפשרה שתאפשר הגעתו. הירוקים מרוצים למרות תוצאות התיקו במשחקי ההכנה אתמול: "הצוות המקצועי עמד בתוכנית שלו". רוטן: "יכול לראות מעכשיו שנעשה את הדרך למעלה"

(גודל טקסט)

מכבי חיפה ערכה אתמול (רביעי) שני משחקי אימון אחרונים במחנה האימונים בהולנד. בקבוצה לא לקחו קשה מדי את העובדה ששני המשחקים הסתיימו בתיקו. "כמו שלא קפצנו לאחר ניצחונות, גם לא נתאבל לאחר שלא ניצחנו. הייתה לנו תוכנית מסודרת והצוות המקצועי עמד בה", אמרו במועדון הירוק.

למרות זאת, במועדון ברור כי הקבוצה חייבת חיזוק נוסף לקראת ההמשך כאשר הרצון הוא להתחזק בעמדת הקשר האחורי וגם בשני קשרים התקפיים. בחיפה מקווים כי העסקה של הקמרוני ג'ורג' מנדג'ק תיסגר בקרוב ועל פי השחקן עצמו יש התקרבות משמעותית. כפי שפרסמנו אתמול המנהל הטכני מו אלאך נחוש להביא את הקשר ואף ציין זאת אתמול בפני המנכ"ל אסף בן דב, סגן הנשיא עוזי מור והנשיא יענקל'ה שחר שצפו מקרוב בשני המשחקים. בחיפה הגישו הצעה כספית נמוכה מזו שרצתה ספרטה פראג, אך על פי התקשורת הקמרונית, השחקן אישר שיגיע לירוקים בעסקת השאלה לעונה אחת שבסופה יוכלו בכרמל לרכוש אותו, ושכרו – כ-350 אלף יורו לעונה – ישולם על ידי מכבי חיפה. 

בנוסף, בחיפה מקווים לסכם את עסקת עידן ורד בשבוע ובמועדון הירוק גיחכו על דבריו של גיא לוזון שאמר כי עזיבתו של ורד תהיה מכת מוות עבור בית"ר ירושלים. "אנחנו מנהלים כבר מספר שבועות שיחות עם ביתר והוסבר לנו שיש כוונה למכור את השחקן אחרי המשחק באירופה. אנחנו לא מתעסקים בבעיות הפנימיות של מועדון אחר ומקווים כי ורד יחזור לחיפה כבר בשבוע הבא" אמרו בחיפה. לא מן הנמנע כי חיפה תרצה להתחזק בקשר זר נוסף שישחק מתחת לחלוץ וגם בכנף. במידה ועל כך יוחלט סופית, הבלם אליסון דוס סנטוס או החלוץ קאיו אלבס יעזבו את הקבוצה. בשבוע הבא גם במועדון ידללו את הסגל הרחב ושחקנים צעירים כמו יהב גורפינקל, עופרי ארד, טימוטי מוזי, ים כהן וככל הנראה גם יונתן לוי יושאלו למועדונים אחרים.

רוטן.
רוטן. "בשנה שעברה ההזדמנויות חלפו על פנינו" (ערן לוף)

המאמן פרד רוטן התראיין לתקשורת ההולנדית והתייחס לכך שקבוצתו סיימה את שני המשחקים בתיקו: "זה לא מאכזב אותי מבחינת יציבות. בשנה שעברה ההזדמנויות חלפו על פנינו, ועכשיו זה הרבה יותר טוב. אנחנו בסופו של מחנה האימונים, כך שבלתי אפשרי שכולם יהיה רעננים לחלוטין. זה חשוב שכולם יוכלו לשחק 90 דקות, המשחק הראשון שלנו יהיה בעוד עשרה ימים", התייחס ההולנדי למשחק הראשון בגביע הטוטו נגד מכבי נתניה.

רוטן נשאל על עבודתו במכבי חיפה וענה: "זה עובד טוב, גם כי המנהל המקצועי הולנדי. אם זה שונה, כמו לפני שנתיים, זה עלול להוביל לתוצאות רעות, כמו למשל מנהל שנכנס לחדר ההלבשה במחצית. אי אפשר להתנהל ככה", אמר המאמן והתייחס לתקופה בה אימן באל שבאב מאיחוד האמירויות.

"זה מועדון צמרת עם היסטוריה", אמר בנוסף ההולנדי על מכבי חיפה. "בשנה שעברה הגעתי שבעה משחקים לסוף ואני יכול לומר בכנות שלא אעשה את זה שוב בקרוב. במצב כזה אפשר להתאים פרטים קטנים. רמת הלחץ במועדון הייתה כל כך גבוהה שהדבר הכי חשוב שניסיתי לעשות היה להחזיר את החיוך. למזלי, נשארנו ועכשיו אנחנו צריכים למצוא את הדרך למעלה. וזה הולך לקרות, אני יכול לראות את זה כבר מעכשיו".

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי