בחדרה מבהירים:"נעביר את הערבויות ונהיה בליגת העל"

אורן גולן יו"ר הפועל חדרה
אורן גולן | 103

העולה החדשה ממשיכה להיתקל בקשיים מכיוון הבקרה התקציבית, שהודיעה במכתב כי אם לא יתקיים ניהול תקין הקבוצה לא תוכל לשחק בליגת העל. ההנהלה הגישה ערעור ותגיע לדיון ביום ראשון. דמסבסקי ייבחן בפולין

(גודל טקסט)

הפועל חדרה ממשיכה את הכנותיה במחנה האימונים בפולין. במועדון מתכננים שני משחקי אימון, כאשר כבר במשחק הקרוב שייערך בשבת ייבחן הבלם המקדוני אלכס דמסבסקי ואם ירשים יוחתם בקבוצה. היום (חמישי) יצטרפו למחנה יו"ר הקבוצה אורן גולן, המנכ"ל אלי דגני והדובר אסי קוטין.

במקביל, במועדון ממשיכים בבניית תקציב הקבוצה למרות אי קבלת הניהול התקין, ותקציב המינימום כבר הועבר לבקרה התקציבית. כעת נותר לקבוצה להעביר ערבויות של למעלה ממיליון שקלים, ואז תקבל חדרה את האישור הסופי לפתיחת הליגה. מעבר לכך, הקבוצה הגישה ערעור לבית הדין של ההתאחדות לכדורגל כנגד המכתב מהבקרה התקציבית לפיו אם לקבוצה לא יהיה ניהול תקין היא לא תוכל לשחק בליגה הראשונה. ראשי חדרה זעמו על המכתב ואף נפגשו בתחילת השבוע עם ראשי המנהלת ונציגי הבקרה התקציבית והבהירו את הנושא. נציגי המנהלת הודו בפני קברניטי המועדון כי שום גורם לא יוכל לפסול את העלייה. "טענו ונמשיך לטעון שנהיה בליגת העל" אמרו בקבוצה מהשרון. הדיון בבית הדין ייערך ביום ראשון.

בינתיים, אנשי חדרה פנו גם לבית המשפט ודרשו לערוך דיון כנגד ההחלטה של רשם העמותות לקבוע שלא יהיה ניהול תקין. בית המשפט דחה את ההצעה, אך קבע כי הדיון בנושא ייערך בשלישי לאוקטובר. כפי שפרסמנו אתמול, בחדרה מתכוונים להציע פשרה לרשם העמותות וגם אם לא תתקבל, במועדון בטוחים בצדקתם וניצחונם בדיון שייערך בבית המשפט.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי