רובין קאזאן הגישה לנתניה הצעה לרכישת דיא סבע

דיא סבע
דיא סבע | ערן לוף

הקבוצה הבכירה מהליגה הרוסית מעוניינת במלך שערי ליגת העל בעונה שעברה, במועדון צפויים להתפשר על פער ה-200 אלף יורו שהיה בהתחלה בין שני הצדדים. קניקובסקי סגר, זבידאת החל להיבחן

(גודל טקסט)

האם דיא סבע בדרך לליגה הרוסית? רובין קאזאן מהליגה הבכירה הגישה היום הצעה לרכישת הקשר, שהיה מלך שערי ליגת העל בעונה שעברה, בסכום המתקרב מאוד לשני מיליון יורו. על פי גורמים המעורבים במו"מ סכום ההצעה הרשמית עומד על 1.8 מיליון יורו.

סבע בן ה-25 יקווה שבנתניה יסכימו להצעה, כאשר למרות שבנתניה דרשו תחילה 2 מיליון יורו בעבור השחקן הם צפויים להתפשר על הסכום. השחקן עצמו לא נכנס עדיין למשא ומתן כספי על תנאיו אך צפוי לדרוש משכורת שנתית בגובה 400 אלף יורו.

סבע שותף במשחק האימון האחרון של נתניה מול ושאש והבהיר כי כל עוד הוא בקבוצה, הוא החליט שכן לשחק עם נתניה על מנת לשמור על כושר משחק. מצד שני, גם בנתניה הודו כבר כי הוא לא נמצא בתוכניות המקצועיות ובמועדון יקוו כי מכירתו תוכל להאיץ את האפשרות להתחזק.

סבע. צפוי לדרוש משכורת של כ-400 אלף יורו בשנה (ערן לוף)
סבע. צפוי לדרוש משכורת של כ-400 אלף יורו בשנה (ערן לוף)

הקשר כבש בעונה שעברה 24 שערים בליגה ועוד לפני כן שיחק במכבי פ"ת, בני סכנין, הפועל ב"ש ומכבי ת"א ורק לפני ארבעה חודשים ערך את הופעת הבכורה שלו בנבחרת ישראל, כשנכנס כמחליף במשחק הידידות מול רומניה.

בינתיים, כפי שפרסמנו, בנתניה סיפרו כי העניינים מול הקשר גבי קניקובסקי סגורים ובקבוצה מחכים להכרעת הבוררות לגבי סוגיית הבעלות בהפועל עכו כדי להשלים את מעברו של הקשר. שחקן נוסף שעשוי להצטרף הוא המגן מוחמד זבידאת שסיים את חוזהו בבני סכנין החל להיבחן בקבוצה.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי