מנדג'ק נחת בישראל לקראת חתימתו במכבי חיפה

ג'ורג' מנדג'ק
ג'ורג' מנדג'ק | יוני אריאלי

הקשר יושאל לעונה אחת לירוקים, שיקבלו אופציה לרכוש אותו בתמורה לכחצי מיליון יורו. אתמול צייץ בעברית לאוהדים: "נתראה חברים". בקבוצה ממתינים לפגישה בין שחר לאוחנה בנוגע לוורד. אולסק צפוי לרדת מהפרק

(גודל טקסט)
מכבי חיפה תחזור רק מחר (שלישי) לאימונים ותתחיל בהכנות לקראת המשחק הראשון בגביע הטוטו מול מכבי נתניה, ועד אז מקווים הירוקים להתחזק בעוד מספר שחקני רכש, כאשר עד עתה חתם בקבוצה רק החלוץ ההולנדי מיכיל קראמר – אך  מי שצפוי להיות הרכש השני הוא הקשר הקמרוני ג'ורג' מנדג'ק.


מנדג'ק נחת היום אחר צהריים בישראל במטרה לעבור בדיקות רפואיות ולחתום על חוזה לעונה אחת עם אופציה לעונה נוספת. עוד לפני ההמראה, הקשר הקמרוני כבר ניסה להתחבר לאוהדים הירוקים והוא צייץ בעברית בחשבון הטוויטר שלו: "17:30. נתראה מחר חברים. לילה טוב", וצירף גם לב ירוק. על פי המתווה בין הירוקים ספרטה פראג לה שייך השחקן לעוד שנתיים, הקשר יושאל בעונה הקרובה ובסיומה תוכל חיפה לרכוש אותו תמורת כחצי מיליון יורו.


שחקן נוסף אותו רוצים לראות כחיזוק בקבוצה הוא קשר בית"ר ירושלים עידן ורד, שכבר סיכם את תנאיו בחיפה ואף ביקש להשתחרר מקבוצתו. כעת ממתינים בכרמל לשיחה הצפויה בין נשיא הירוקים יעקב שחר לבין מחזיק זכויות הניהול בקבוצה מהבירה אלי אוחנה, שתכריע לגבי חזרתו של הקשר לקדנציה נוספת במדי הירוקים.


נתראה מחר חברים שלי לילה טוב לכולם pic.twitter.com/mbHdVpXw9S

— Georges Mandjeck (@GeorgesMandjeck) July 22, 2018

בחיפה רצו לצרף הקיץ גם את קשר מכבי נתניה ניקו אולסק, אבל העסקה בין הקבוצות תקועה והקשר עצמו כבר נפגש עם ראשי נתניה לגבי חוזה חדש במדי היהלומים. הירוקים צפויים לרדת סופית מהשחקן במידה שיסכם על חוזה חדש בקבוצתו הנוכחית. מאידך, בחיפה צריכים גם להתחיל לדלל את הסגל שכולל 30 שחקנים ונראה שחלקם יושאלו בקרוב. בין השאר המגן יונתן לוי צפוי לעבור להפועל חדרה אחרי ששי בן דוד עבר להפועל עפולה ואילו יהב גורפינקל מבוקש בהפועל נצרת עילית לשם הושאל גם בעונה שעברה. במועדון טרם החליטו לגבי עומרי בן הרוש וסאן מנחם, אבל ההערכה היא שאחד מהם יעזוב בקיץ את הקבוצה. 



לירן חולצה אפורה הגיע לקבל את פניו. ג'ורג' מנדג'ק (יוני אריאלי)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי