קובי רפואה התחיל לגבש הרכב ראשון למשחקי גביע הטוטו

קובי רפואה
קובי רפואה | לירון מולדובן

מאמן הפועל תל אביב, שחזרה ממחנה האימונים בפולין, צפוי לבנות מערך שיכלול את מוליץ' בחוד לצד עאבד וזיקרי. רוג'ר ברנדו ורמזי ספורי ישתפו פעולה בקישור. המאבק על מקום ב-11 יגבר כשיחזרו עומר דמארי ורז כהן

(גודל טקסט)

הפועל תל אביב סיימה אתמול (שני) את משחק ההכנה האחרון בפולין בתיקו 0:0 נגד אומוניה ניקוסיה, והבוקר תעשה את דרכה חזרה לישראל לאחר מחנה אימונים בן עשרה ימים באופולניצה פולין.

המאמן קובי רפואה, שהחליף חצי קבוצה בקיץ עבד בפולין על הנושא המקצועי, החיבור למערך ושיטת המשחק בה תשחק הקבוצה, כשהמבחן הראשון יהיה כבר בפתיחת משחקי גביע הטוטו בדרבי הקטן נגד בני יהודה. רפואה סיכם את המחנה וציין כי הקבוצה עמדה ביעדים מבחינה חברתית ומקצועית והקבוצה תיראה הרבה יותר טוב בהמשך: "כבר מחר תתחיל להתכונן לדבר האמיתי", הוסיף.

הבולטים במחנה האימונים והמשחקים היו עידן כהן, אוראל דגני, אדי גוטליב, ניר לקס, רמזי ספורי ופייסל מוליץ'. החלמתו האיטית של הקשר רז כהן, המתאושש מפציעה ארוכה בגב, פציעה במחנה של אמיר עגייב ועזיבת מחנה האימונים של עומר דמארי בשל בעיה משפחתית שיבשו מעט את הכנות המהלכים שאמורים היו להיות מתורגלים בשלושת משחקי גביע הטוטו שיקדימו את פתיחת העונה בליגת העל.

עאבד. מהבולטים במחנה האימונים (האתר הרשמי)
עאבד. מהבולטים במחנה האימונים (האתר הרשמי)

לשחקנים החדשים ובראשם אדבינאס גירדבאיניס, רוג'ר ברנרדו, אחמד עאבד ורועי זיקרי נחוצים עוד משחקים וימי אימון כדי להתאים עצמם לרצון של המאמן קובי רפואה והצוות המקצועי שלצדו. מסתמן כי הרצון במועדון הוא לצרף קשר אחורי ישראלי ומספר שמות בהם וובה בראון עלו בשיחות עם ההנהלה.

נכון לעכשיו מסתמן ההרכב הראשון אותו גיבש קובי רפואה, שייראה כך: אריק ינקו, עידן כהן, אוראל דגני, אדי גוטליב, מרווין פירסמן, ניר לקס, רוג'ר ברנרדו, רמזי ספורי, אחמד עאבד, פייסל מוליץ', רועי זיקרי.

בשלב זה, אם הפועל תל אביב לא תשחק במערך של שלושה בלמים אמור בלם הרכש הליטאי אדבינאס לחכות על הספסל כשהכוונה היא לנסות לתרגל באימונים את אדי גוטליב בקישור במידה והליטאי יכנס להרכב. שחקנים כמו שי אליאס, מוטי ברשצקי ואמיר עגייב יהיו צריכים להיאבק על מקום בהרכב והמאבק יגבר כשיחזרו רז כהן ועומר דמארי.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי