"הייתה ציפייה שערן לוי יבין מה לא בסדר, במקום זה הוא כועס"

ערן לוי
ערן לוי | דני מרון

בנתניה עדיין המומים מתוצאות פרשת ערן לוי, שנפרד באופן הדדי מהקבוצה: "אין פה משקעים, הלוואי שהוא יצליח, אבל אנשים צריכים להבין שיש היררכיה. אם סלובו ושי היו איתו הוא היה נשאר, אבל גם הם נעלבו ממנו"

(גודל טקסט)
במכבי נתניה עדיין מנסים להתאושש מסאגת עזיבתו של הקפטן ושחקן הקבוצה בשש השנים האחרונות ערן לוי. כבר בשבוע שעבר, וכפי שפרסמנו ביום שישי, החלו שחקנים להעריך כי משהו לא בסדר עם לוי ושנקודת פיצוץ חדשה בדרך. הקפטן לא תורגל בהרכב, למרות שלטענתו היה כשיר וגם במשחק התיקו מול מכבי חיפה הוא לא פתח בהרכב. נקודת ההצתה הגיעה אתמול, כאשר הקפטן הצהיר כי לא ביקש לעזוב את הקבוצה ואילו הבעלים אייל סגל בפוסט משלו בפייסבוק דווקא טען ההיפך. מכאן הגיעה נקודת רתיחה שאותה ניסו לעצור במועדון בדמות פגישה בה נכחו סגל, המנכ"ל ניב גולדשטיין, לוי, וצוות המאמנים סלובודאן דראפיץ' ושי ברדה, בסיומה הוחלט על עזיבת השחקן.


"לא היה תכנון לשחרר אותו. הייתה ציפייה שערן יבוא לפגישה, יבין מה לא בסדר איתו. שהוא ישנה את ההתנהגות. במקום זה הוא נכנס לפגישה כועס והתחיל לטעון דברים", הסבירו במועדון את נקודת האל-חזור. עושה רושם שנקודת המפנה הייתה סלובודאן דראפיץ' ושי ברדה: אם עד כה צוות המאמנים ניסה לשמור על שקט יחסי ולהגן על הקפטן שלהם, אתמול גם זה לא עזר: "אם סלובו ושי היו איתו, זה לא משנה מה סגל היה עושה לו או אומר והוא היה נשאר. אבל זה נראה שגם הם נעלבו ממנו".


"למרות מה שחושבים, אין פה משקעים. זה שחקן שכיכב פה וסחף את המועדון. הלוואי שהוא יצליח, אבל יש גבול כמה אפשר להתעסק בכל הנושא הזה. אנשים צריכים להבין איפה הם נמצאים וצריכה להיות כאן היררכיה. יכול להיות שאם לערן היה סוכן שקצת ידריך אותו, הסיפור הזה היה מתנהל אחרת" המשיכו בקבוצה.


לוי עם חבריו לקבוצה.
לוי עם חבריו לקבוצה. "יכול להיות שאם היה לו סוכן, הסיפור היה מתנהל אחרת" (דני מרון)


"תהיה כאן מציאות חדשה", אמרו שחקנים במועדון. "בכל זאת, הייתה הרגשה שערן יותר חזק במועדון הזה מכל אחד ונפל דבר בנתניה". גם בקרב האוהדים עושה רושם שיש חוסר הסכמה: מספר גדול של אוהדים תומך בבעלים אייל סגל וטוען שמכבי נתניה היא קודם כל מועדון ולאחר מכן יש להתייחס לשחקן מסויים, חלק אחר דווקא טוען שהמאבקים הגיעו למאבקי שליטה ושאפשר היה להימנע מסיטואציה כזאת.


בכל אופן, לוי ימשיך בינתיים להתאמן עם נתניה ואף עשוי לשוחח היום עם השחקנים בנושא, כאשר בנתניה הבהירו שמכיוון שהשחרור היה הדדי, הם לא מתכוונים לתקוע לו מקל בגלגלים בכל מעבר אשר יבצע. לוי מצידו מרגיש, כמו באותה שיחה שנערכה אתמול, שדווקא ההתנהגות אליו היא לא בסדר ושכועסים עליו על לא עוול בכפו.


בפוסט שפרסם נפרד ערן לוי מהקהל: "רוצה להודות לכם על הכל מהכל, כי באמת שבלעדיכם זה לא היה קורה. היה שווה הכל שהצלחתי להעלות לכם חיוך על הפנים, ולמרות שאמרתי שפה אסיים את הקריירה כנראה שאנחנו מתכננים ואלוקים למעלה צוחק", כתב בין השאר מי שהיה הקפטן.


 

"אחרי כל השנים איתך רציתי להגיד לך, אוהב אותך הרבה יותר מכל מה שנדמה לך, אפשר לראות אצלי זאת בעיניים… בחיי אני אוהב אותך יותר מידי! " אחרי 5 שנים מופלאות באמת שאין לי מילים להודות על כל רגע ורגע בקבוצה הקסומה הזאת על כל האהבה התמיכה ההערכה הבלתי פוסקת מהאוהדים פשוט אהבה אמיתית אליכם שחיזקתם והייתם לצידי כל הזמן הזה רוצה להודות לכם על הכל מהכל כי באמת שבלעדיכם זה לא היה קורה ואם כבר קורה אז זה היה שווה הכל שהצלחתי להעלות לכם חיוך על הפנים, ולמרות שאמרתי שפה אסיים את הקריירה כנראה שאנחנו מתכננים ואלוקים למעלה צוחק.. תודה על הכל מכבי נתניה. #איןעודמלבדו

A post shared by Eran Leviערן לוי99 (@eranlevi99) on



למרות עזיבתו של לוי, במועדון עדיין לא אופטימיים שדיא סבע יישאר כאשר הקשר הבהיר למקורביו כי בינתיים התכנון הוא עדיין לצאת ולשחק בחו"ל, אך גם בנתניה יודעים שכרגע יהיה משקל גדול יותר להישארותו. בינתיים, חלק מהאוהדים רוצים לראות את מאור בוזגלו מגיע לנתניה, אך נכון לרגע זה לא נעשתה פנייה מצד המועדון. "בשביל שדבר כזה ייצא לפועל צריך שיקרו המון דברים", אמרו במועדון.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי