כץ ימריא לאיסלנד לקראת הגומלין. ערן לוי מועמד

יואב כץ
יואב כץ | דני מרון

מחזיקת הגביע נערכת לקראת הגומלין מול FH, כאשר היא תצטרך לנצח או לסיים בתיקו רב שערים כדי לעלות לסיבוב הבא. הבעלים יגיע גם הוא לצפות במשחק ולדבר עם קלינגר על רכש נוסף. ערן לוי ואלמוג בוזגלו מועמדים

(גודל טקסט)

הפועל חיפה תמריא הערב (שני) לאיסלנד לקראת משחק הגומלין מול FH, ומקווה לעלות לשלב הבא למרות תיקו 1:1 במשחק הביתי. אנשי הפועל חיפה ייצאו במספר טיסות כאשר כולם צפויים להגיע לבית המלון מחר בצהריים, ומאוחר יותר באותו יום צפוי להיערך אימון של הקבוצה. בנוסף גם הבעלים יואב כץ צפוי לעזוב את ביתו בארה"ב ולהגיע לאיסלנד שם ישהה עם הקבוצה ויצפה במשחק.

כץ ידון גם עם קלינגר לגבי נושא הרכש לקראת פתיחת העונה, כאשר השם המעניין ביותר יהיה קפטן מכבי נתניה ערן לוי שקיבל הודעה רשמית ממכבי נתניה לחפש קבוצה. הבעלים הצהיר כבר מספר פעמים כי היה שמח לראות שחקן ברמה של לוי בקבוצה במיוחד לאחר עזיבתו של עדן בן בסט, אך קלינגר מעדיף בתחילה להתחזק בשחקן כנף ובמגן שמאלי נוסף.

בקבוצה העלו אתמול הילוך במשא ומתן עם בני יהודה לגבי אלמוג בוזגלו. העסקה עשויה לצאת לפועל מכיוון שמאוויס צ'יבוטה חתם רשמית אצל הכתומים ובבני יהודה יאשרו את מעברו של בוזגלו לכרמל. כץ הבהיר לאנשי בני יהודה ולאביו של בוזגלו שמחזיק בחלק מכרטיסו כי אינו מוכן להעביר דמי העברה גבוהים ולכן טרם הגיעו לסיכום. בהפועל חיפה הבהירו כי שכרו של בוזגלו לא צפוי להקשות על העניין.

כץ. ידון עם קלינגר בנושא הרכש (דני מרון)
כץ. ידון עם קלינגר בנושא הרכש (דני מרון)

במקביל במועדון ממתינים לתשובות ממכבי תל אביב לגבי שון גולדברג וממכבי חיפה לגבי סאן מנחם. "כץ ינסה לשכנע את קלינגר כי לוי חשוב יותר מכולם אבל נראה כי המאמן מאמין בשיטה שלו ולא ירצה לשנות אותה" אמרו בחיפה והוסיפו: "אם הבעלים ממש ירצה את לוי, הוא יביא אותו בכל מקרה".

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי