לא מעורב? טביב דחה את הצעת מכבי חיפה על עידן ורד

עידן ורד
עידן ורד | דני מרון

הירוקים פנו רשמית בניסיון לרכוש את קפטן בית"ר ירושלים והציעו מיליון שקלים וחצי, אולם בעלי המועדון סירב למכור בפחות משלושה מיליון שקלים כשגם מחזיק זכויות הניהול אלי אוחנה מתעקש שלא למכור

(גודל טקסט)

צעד ראשון מצד מכבי חיפה לרכישת עידן ורד. אחרי תקופה ארוכה בה נבחנת האפשרות לצרף את קפטן בית"ר ירושלים ולהחזירו לקדנציה שנייה בירוק, היום (שני) התקבל אצל החשב חיים נבון מכתב רשמי ובו הצעה לרכישת הקשר תמורת מיליון שקלים וחצי.

נבון העביר את ההצעה לבעלי המועדון אלי טביב ולמחזיק זכויות הניהול אלי אוחנה, כשחשוב לציין כן שום עסקה לא יכולה לצאת לפועל מבלי חתימתם של השניים. כך או כך, טביב – שמצהיר כי אינו מעורב במועדון – הוא זה שדחה את ההצעה ועבור מכירתו של עידן ורד דורש כ-700 אלף יורו, שהם שלושה מיליון שקלים. במכבי חיפה מסרבים לשלם עבורו סכום שכזה ולטענת גורמים המעורים בפרטים הנושא ייקח זמן, ושאם בכלל עידן ורד יעזוב הדבר יקרה רק בסמוך למועד הסופי להעברת תקציבי הקבוצות בבקרה התקציבית – דבר שבית"ר טרם עשתה, רק אתמול בגביע הטוטו המאמן גיא לוזון ושחקני הרכש צפו מהיציע.

מחזיק זכויות הניהול אלי אוחנה מתעקש להשאיר את עידן ורד בקבוצה כי הוא מבין שמעבר לפן הכספי, יש משמעותיות גדולות יותר להישארותו, מקצועית וחברתית. מנגד, במכבי חיפה מתכוונים להמתין להתפתחויות בבית"ר ומאמינים כי גם אלי טביב וגם אלי אוחנה יסכימו למכור במחיר שהוצע לאחר שגם השחקן עצמו הבהיר כי אינו מוכן להישאר בבירה.


עידן ורד במדי מכבי חיפה. החזרה לקדנציה שנייה, אם בכלל, מתעכבת (ערן לוף)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי