אבי נמני: ברק בכר כשל, הוא צריך לדעת לקבל ביקורת

ברק בכר
ברק בכר | דני מרון

סוכן השחקנים דיבר בתכנית הספורט של 103FM והפנה אצבע מאשימה אל עבר מאמן הפועל באר שבע: "הקבוצה לא נערכה טוב למשחק מול דינמו, החלק שלו במה שקרה גדול מאוד". וגם: עתידו של עידן ורד

(גודל טקסט)

אבי נמני, סוכנו של עידן ורד, דיבר הערב (שלישי) בתכנית הספורט של 103FM והתייחס בין היתר גם לעתידו של כוכב בית"ר ירושלים ולמצבה של הפועל באר שבע.

עתידו של עידן ורד: "תג המחיר שלושה מיליון שקלים? אני לא רוצה להיכנס למספרים. כרגע יש פערים גדולים בין מה שבית"ר רוצה למה שמכבי חיפה מוכנה לשלם. אנחנו מחכים להתפתחויות בסבלנות, הזמן יעשה את שלו. האם יש סעיף בחוזה שהוא יכול ללכת לבוררות? אני עשיתי את ההסכם שלו בבית"ר, אין שום סעיף כזה".

הסיכויים שהפועל באר שבע תצליח לחולל נס ולהדיח את דינמו זאגרב: "הלוואי, אבל אני לא רואה את זה קורה. אם כן, זו תהיה סנסציה חסרת תקדים. אני חושב שהפועל באר שבע קבוצה יותר טובה מדינמו, אבל היא לא נערכה מספיק טוב למפגש הראשון מכל הבחינות".


חלקו במפלה גדול. ברק בכר (מאיר אבן חיים)

נמני הוסיף: "בשנתיים האחרונות באר שבע הוכיחה את עצמה באירופה מול קבוצות טובות בכמה דרגות מדינמו, אבל הפעם ברק בכר כשל. הוא לא הכין הקבוצה בצורה טובה. הוא קיבל לא מעט שבחים בשנים האחרונות ועכשיו הוא צריך לדעת גם לספוג ביקורת. החלק שלו במה שקרה במשחק הראשון גדול מאוד".

עתידה של באר שבע: "המערכת שם מאוד חזקה, המאמן טוב והם יצטרכו לדעת להתמודד ולצאת מהסיטואציה הזו. אי אפשר להגיע למשחק ברמה הזו כשאתה לא מסודר מבחינה הגנתית ומבחינה טקטית. אם אתה לא ערוך ומוכן למשחק ברמה הזו באירופה, אתה משלם מחיר יקר. יכול להיות שזו הייתה טעות לתת לסטו ולאנסטיס לשחק כשהם לא מכירים את המערכת ונמצאים בה רק שבועיים".

הרכש של הפועל באר שבע: "מכבי תל אביב, מכבי חיפה והפועל באר שבע נמצאות באותה סירה. לפעמים אתה מביא שחקני רכש בשביל לסתום חור. הקו המנחה שלהן צריך להיות להביא שחקנים שעושים את ההבדל. אם שחקן זר לא עושה את ההבדל, עדיף לתת לשחקן ישראלי. וואקמה ואוגו עושים הבדל, גם ויטור היה כזה עד הפציעה והובאן בעבר. שאר השחקנים שהגיעו בשנים האחרונות פחות".


ז'וליאן סטו. שחקן שעושה את ההבדל? (אודי ציטיאט)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי