רשמי: אלמוג בוזגלו עובר להפועל חיפה

אלמוג בוזגלו
אלמוג בוזגלו | דני מרון

מחזיקת הגביע הודיעה על צירופו של הקשר שסיכם את תנאיו לעונה, תמורת 150 אלף ש"ח שקיבלה בני יהודה. ערך הבוקר את אימון הבכורה במדים האדומים וצפוי להיות בסגל כבר למשחק מול אטאלנטה ביום חמישי

(גודל טקסט)

הפועל חיפה הודיעה הבוקר (ראשון) שאלמוג בוזגלו סיכם את תנאיו במועדון לאחר שסוכמו תנאי העברתו מול בני יהודה שתקבל עליו 150 אלף ש"ח. הקשר שסיכם את תנאיו לעונה ערך הבוקר את אימון הבכורה בקבוצה ויעמוד לרשותו של המאמן ניר קלינגר כבר במשחק מול אטאלנטה ביום חמישי במסגרת מוקדמות הליגה האירופית.

בנוסף לבוזגלו, הקבוצה טרם ויתרה על מוחמד גאדיר ובמידה שהשחקן יגיע בחינם, בחיפה ינסו לצרפו. עמדה שלא פחות מדאיגה את הצוות המקצועי היא עמדת המגן השמאלי שם יש רק שחקן בסגל והוא חן דילמוני. בחיפה כבר פנו רשמית למכבי תל אביב בנושא שון גולדברג ולמכבי חיפה בנושא סאן מנחם, אך השניים טרם קיבלו שחרור מקבוצותיהם ובהפועל חיפה יחכו עוד יממה אחת לגבי השניים. במידה שלא יגיע השחרור, יפנו האדומים לאופציות אחרות. במידה שמכבי חיפה תחליט להשאיר את מנחם, בהפועל יבדקו גם את האופציה של עומרי בן הרוש שלא היה בסגל של הירוקים בשני המשחקים האחרונים.

שחקן נוסף ששמו עלה לאחרונה הוא ערן לוי שהבעלים יואב כץ רוצה לצרפו, אבל קלינגר מעדיף להחתים מגן שמאלי בצוותא עם בוזגלו ורק במידה שיישאר תקציב, לבדוק גם את צירופו של הקפטן הנתנייתי. במקביל בצוות המקצועי רוצים להחתים את המגן הוותיק חיים מגרשווילי לעונה נוספת כגיבוי כמגן שמאלי וכקשר. מגרלשווילי ממתין לאישורו של כץ בכדי לחתום. "חיים יביא מהניסיון שלו ויהיה שחקן משמעותי בסגל כמו שהיה גם בשנה שעברה," אמרו בחיפה.

מחזיקת הגביע תתחיל הבוקר את ההכנות למשחק מול הקבוצה האיטלקית ובמועדון ינסו להגביר את הקצב של האימונים במהלך השבוע בכדי לתת לשחקנים את האפשרות להתאושש מהמסע באיסלנד. "עשינו עבודה יפה ועלינו לשלב הבא, אבל כל מי שמכיר את ניר קלינגר יודע שהוא לא יוותר בשום משחק", אמרו בהפועל חיפה.


בןן הרוש. יחצה את הכביש? (ערן לוף)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי