אכזבה גדולה בחדרה: "קשה לנו בלי יעקב אבבה"

ניסו אביטן מאמן הפועל חדרה
ניסו אביטן מאמן הפועל חדרה | דני מרון

תחושות קשות במועדון אחרי ההפסד 3:2 למכבי נתניה בגביע הטוטו: "נעשה את השינויים הנדרשים". ביקורת על דוד מתיאוס הספרדי, המאמן ניסו אביטן צפוי לקבל החלטה לגבי ג'רום מאצ'ק ולוטם זינו שנבחנים

(גודל טקסט)

אכזבה גדולה בהפועל חדרה לאחר ההפסד אמש (שבת) 3:2 למכבי נתניה. התחושות הקשות נבעו מכך שהקבוצה איבדה יתרון כפול והבוקר כבר נשמעו ביקורות על ירידה חדה ביכולות של חלק מהשחקנים. ניסו אביטן, שהגיע למשחק עם סגל חסר, נאלץ לבצע ארבעה חילופים כבר בהפסקה בעקבות פציעות.

"אנחנו מעדיפים לשלם את שכר הלימוד שלנו בגביע הטוטו ולא בליגת העל, הקבוצה תעשה את השינויים הנדרשים", אמרו בחדרה. מי שזכו למרבית הביקורות הם צמד הבלמים עומרי לוזון ודוד מתיאוס הספרדי ששיחק לראשונה מאז הצטרף בשבוע שעבר ולא הצליח להשפיע על משחק ההגנה כפי שציפו. למרות זאת, בקבוצה לא מתרגשים מיכולתו ומתכוונים לתת לו זמן להתאקלם.

"קשה לנו בלי יעקב אבבה", הסבירו בקבוצה. "אנחנו חושבים להתחזק בשחקן הגנה נוסף". במהלך המחצית השנייה ג'רום מאצ'ק הבלם הנבחן עלה מהספסל ואביטן צפוי לקבל החלטה אם לבחון אותו גם ביום שלישי מול מכבי חיפה. נכון לרגע זה מצבת הזרים של הקבוצה עומדת על חמישה ובמועדון לא מעוניינים לצרף זר שישי כך שאם יוחלט להחתים את שחקן נבחרת האיטי, זר אחר ישוחרר.

שחקן נוסף שהיה על תקן נבחן במהלך המשחק הוא לוטם זינו ששיחק בעונה אחרון בהפועל עכו והחל להתאמן כעת בחדרה. במועדון הסביר שאם הוא ירשים את הצוות המקצועי אז תיבדק האפשרות להחתימו וגם במקרה הזה שחקנים אחרים ייאלצו לשלם את המחיר ויסיימו את דרכם בקבוצה.


ניסו אביטן מוטרד (אודי ציטיאט)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי