ריקן לא המריא לארמניה, קנדיל נרשם ויצא. ג'ראפי שוב מועמד

אבי ריקן
אבי ריקן | אודי ציטיאט

קשר מכבי תל אביב הסובל מדלקת בבטנו ייעדר גם מהמפגש בשלישי מול פיוניק (19:00 בשידור ישיר בספורט1HD), שוער מ.ס אשדוד על הכוונת כגיבוי לראיקוביץ'. המגן שהצטרף מבני יהודה בסגל

(גודל טקסט)
מכבי תל אביב סיימה את אימון הערב במתחם קריית שלום ויצאה במאורגן לשדה התעופה בלוד כדי להמריא בשעה לירבאן, בירת ארמניה, שם תפגוש ביום שלישי את פיוניק במסגרת סיבוב המוקדמות השלישי של הליגה האירופית (החל מ-18:50 בשידור ישיר בספורטHD1). מחר (שני), עוד לפני האימון ומסיבת העיתונאים המסורתית, ידעו שתי הקבוצות מי שתי היריבות הפוטנציאליות שלהן בשלב הפליאוף, הסיבוב האחרון לפני שלב הבתים.


באימון מכבי תל אביב נושא השיחה בקרב השחקנים היה על השוערים אריאל הרוש וגיא חימוב, שניים שחוזרו על ידי מכבי תל אביב, אולם בחרו שלא להצטרף בשל העובדה שפרדראג ראיקוביץ' עדיין במועדון. הצהובים הציבו תג מחיר של חמישה מיליון יורו על הסרבי וכל עוד לא תגיע הצעה שכזו, בקבוצה לא מתכוונים לעסוק בסוגיה ולא מוטרדים ממנה. חביב אוחיון הצעיר ימשיך לשמש כשוער השני, כשגם יואב ג'ראפי ממועדון ספורט אשדוד הוזכר כמועמד להצטרף כשוער המשנה.


פרדראג ראיקוביץ' קיבל לאחר המשחק נגד רדניצ'קי ניש הסרבית אישור לשהות לצד משפחתו ויצטרף מחר בבוקר אל מכבי תל אביב בבית המלון בירבאן.
לסגל הקבוצה יחזור עומר אצילי אשר סיים עונש של הרחקה ממשחק אחד ואיתו ימריאו לארמניה גם מאור קנדיל שנרשם לאירופה והרכש צ'יקו אופואדו שערך את הופעת הבכורה נגד רדניצ'קי. מי שייעדר הוא אבי ריקן הסובל מדלקת בבטנו. נכון לעכשיו המאמן ולאדן איביץ' מתכוון לפתוח באותו הרכב ששיחק בתיקו 2:2 בסרביה בחמישי האחרון.



ראיקוביץ'. ישוב לאימון המסכם בארמניה (אודי ציטיאט)


הקפטן שרן ייני אמר לאתר הרשמי לפני ההמראה: "עשינו את ההכנה. זו קבוצה קשוחה ונצטרך להיות אמיצים וחזקים. עלינו להשיג את התוצאה בבית או בחוץ ולהיות מרוכזים. אנחנו שחקנים מקצוענים ורגילים לא לנוח, נגיע מוכנים".

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי