בב"ש מקווים: 150 אלף יורו יספיקו כפיצוי לשוער אנסטיס

יאניס אנסטיס
יאניס אנסטיס | אודי ציטיאט

ב"ש "חותכת" את השוער היווני - ומיד מפרגנת: "בטוחים שהקבוצה הבאה שלו תיהנה מכישוריו. גם הפתיחה של דה חאה ביונייטד לא הייתה להיט"

(גודל טקסט)

אחרי שסימנו וי על אריאל הרוש, ינסו בהפועל באר שבע "לשים איקס" על סוגיית יאניס אנסטיס. בטרנר מקווים להגיע למתווה שיביא באופן מיידי לסיום ההתקשרות עם השוער היווני. אנסטיס דחה הצעה ראשונית לקבלת פיצוי בסדר גודל של 100 אלף יורו, וההערכה היא שיסכים לתוספת של 50 אחוז.

"אנסטיס שוער טוב שהגיע אלינו בעיתוי רע מבחינתו", אמר גורם בהפועל באר שבע. "אנחנו בטוחים שהקבוצה הבאה שלו תיהנה מכישוריו. שוערים גדולים ממנו עברו חוויות קשות בקבוצות חדשות, ובמשך הזמן הוכיחו את גדולתם. גם הפתיחה של דויד דה חאה במנצ'סטר יונייטד לא הייתה להיט".

ביומו הראשון בקבוצתו החדשה זכה השוער אריאל הרוש לתמיכה גורפת מהאוהדים הדרומיים, כשבדף הפייסבוק שלו הורגשה נוכחותם של כמה מאוהדי הפועל תל-אביב שאיחלו לו הצלחה. בשבועות האחרונים הרוש לא התאמן במסגרת קבוצתית, ויתחיל את הקדנציה שלו בטרנר על הספסל. דודו גורש צפוי לפתוח ביום חמישי מול אפואל ניקוסיה במוקדמות הליגה האירופית. האוהדים הקפריסאים לא יגיעו בהמוניהם לטרנר, ובשלב זה לא ברור אם היציע הצפוני ייפתח.


צפוי לפתוח מול אפואל ניקוסיה. דודו גורש (דני מרון)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי