גירדוייניס שוחרר מהפועל ת"א. רפואה מתכנן מהפכה בהרכב

אדווינס גירדוייניס
אדווינס גירדוייניס | דני מרון

רק בתחילת יולי בלם נבחרת ליטא חתם רשמית, אבל שלושה משחקים בגביע הטוטו הספיקו למאמן כדי להודיע לו שהוא רשאי לחפש קבוצה חדשה. שלמה, ברשצקי ואליאס צפויים לפתוח מול מ.ס אשדוד

(גודל טקסט)

רק לפני כחודש הודיעה הפועל תל אביב על החתמתו של הבלם אדווינס גירדוייניס, שחקן נבחרת ליטא, אבל כבר היום (שלישי), לאחר שלושה משחקים בגביע הטוטו, בחר המאמן קובי רפואה להודיע לו כי הוא רשאי לחפש קבוצה.

גירדוייניס בן ה-25 הגיע לאדומים אחרי עונה כמושאל בטום טומסק מליגת המשנה ברוסיה, אולם הוא דווקא היה בשיא הקריירה שלו – זכה לערוך 10 הופעות בינלאומיות, הראשונה שבהן הייתה במארס 2016. הבלם אכזב עד כה במסגרת גביע הטוטו, זכה לחולצת ההרכב בשלושת המשחקים בשל היעדרותו של אוראל דגני הפצוע, אולם כעת התבשר על ידי המאמן על שחרורו.

רפואה מבקש לצרף שחקן רכש אחר לקישור במקומו של הליטאי, שהוחתם למרות שבסגל הקבוצה הבלמים הבכירים אדי גוטליב ואוראל דגני. הצוות המקצועי לא רוצה שחקן רכש זר על הספסל בליגת העל, אלא להפנות את הכסף להחתמתו של קשר קדמי יצירתי.


גירדוייניס במדי הנבחרת. נחתך בשלב מוקדם (Gettyimages)

עוד בהפועל תל אביב, לקראת המשחק נגד מ.ס אשדוד בגביע הטוטו מחר (רביעי) באצטדיון הי"א יש בסגל מספר שחקנים פצועים וכאלו אשר סובלים מעומס. מדובר באריק ינקו ובאוראל דגני שלא ישותפו מחר ומעומס סובלים אחמד עאבד ורוג'ר ברנרדו שעשויים לזכות במנוחה על הספסל.

בצוות המקצועי אמרו הבוקר: "לא נסכן את השחקנים ונאפשר לשחקני הסגל האחרים לשחק, למרות שהמשחק הוא בגדר חובה כדי להגביר את הסיכוי לעלות לחצי גמר גביע הטוטו". מסתמן שמוטי ברשצקי עשוי לחזור להרכב, על אף האפשרות שיושאל למכבי נתניה. עומר דמארי מתוכנן לפתוח פעם נוספת על הספסל.

הרכב משוער: רובי לברקוביץ', עידן כהן, רז שלמה, אדי גוטליב, מרווין פירסמן, ניר לקס, שי אליאס, אמיר עגייב, מוטי ברשצקי, פייסל מוליץ' (עומר דמארי), רועי זיקרי.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי