הפועל תל אביב רוצה לצרף את ניר ברדע

ברדע
ברדע | עדי אבישי

האדומים מחפשים ישראלים שיוכלו לחזק את הסגל, ושמו של השחקן שלא נמצא בתוכניות של מ.ס. אשדוד עלה כמועמד. גם מלקה יצטרף. דגני הפצוע לא ישחק גם נגד חדרה

(גודל טקסט)

הפועל תל אביב עדיין לא השלימה את הסגל שלה לקראת פתיחת העונה והמאמן קובי רפואה והצוות המקצועי בודקים שמות של שחקנים ישראלים שיכולים להגיע לקבוצה, ואחד מהם הוא בלם מ.ס אשדוד, ניר ברדע, שמבוקש אצל האדומים.

ברדע, שהיה שחקן סגל הנבחרת הצעירה עד גיל 21 של המאמן מרקו בלבול, אינו נכלל בתוכניות המקצועיות של המאמן בלגויה מילבסקי ובשבוע שעבר נאמר לו לחפש קבוצה אחרת. נציגיו של השחקן כבר קיבלו את המסר מהפועל תל אביב ומקדמים את המהלך. ברדע התאושש לאחרונה מסדרת פציעות מתמשכת ונחשב לשחקן שיכול לשחק במספר עמדות בחלק האחורי. בהפועל תל אביב ינסו לקדם את המהלך מול אשדוד למרות ההחלטה לצרף את אולריך מלקה בן ה-19 מחוף השנהב, שמשחק באקנאס מפינלנד וצופים לו עתיד גדול.

הפציעה של אוראל דגני בקרסול וזמן היעדרות של כחודש מצריכים סגל רחב כשברור שדגני אשר עשוי לשחק גם בעמדת המגן הימני יחמיץ את מחזור פתיחת העונה נגד הפועל חדרה. הקשר רז כהן ששיחק לראשונה נגד מ.ס. אשדוד אמור לקבל בהמשך את עמדת הקשר ונראה כי התגבר על הפציעה בגבו לאחר ניתוח שעבר.

הפועל תל אביב ממתינה ליריבה בחצי גמר גביע הטוטו לאחר שמכבי נתניה תשחק נגד בני סכנין מחר, כשקיימת אפשרות לפגוש את מכבי תל אביב לדרבי עירוני ראשון מאז חזרו האדומים לליגת העל, זאת במידה ששנתניה לא תנצח מחר.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי