דיווח בטורקיה: טוני וואקמה נמכר לטרבזונספור תמורת חצי מיליון יורו

טוני וואקמה
טוני וואקמה | דני מרון

לפי העיתון "סבאח", הקבוצה הטורקית הגיעה לסיכום עם הפועל באר שבע על העברתו של הכוכב בן ה-29, שסיכם לשלוש שנים וישתכר 800 אלף יורו בעונה. צפוי לשחק בגומלין מול אפואל ניקוסיה

(גודל טקסט)

העברתו של טוני וואקמה לטרבזונספור כבר סגורה, כך מדווח הבוקר (שבת) העיתון הטורקי "סבאח" שהכוכב הניגרי של הפועל באר שבע יעזוב תמורת 500 אלף יורו לאחר שנשיא המועדון הטורקי אחמט אגאוגלו הגיע לסיכום עם אלופת ישראל.

עוד נכתב שלאחר מו"מ, וואקמה בן ה-29 חתם לשלוש שנים בשורות הקבוצה עם שכר עונתי של 800 אלף יורו והוא יגיע לטרבזונספור כדי להתחרות על המקום בהתקפה עם בוראק ילמאז והוגו רודאייגה. כזכור, החלוץ הניגרי המריא אתמול להתרשמות בטורקיה ולמרות זאת, הוא עדיין צפוי להתייצב למשחק הגומלין בניקוסיה בחמישי הבא.

עזיבתו של וואקמה אולי תשתלם מבחינה כלכלית לב"ש, אבל עלולה ליצור בור מבחינה מקצועית והאלופה תיאלץ למצוא לו מחליף בהקדם. עדיין לא ברור אם עזיבתו של החלוץ תגרום לחברו הטוב, ג'ון אוגו, ללכת בעקבותיו לאחר שגם הוא קיבל הצעות מטורקיה ולפני שביברס נאתכו חתם באולימפיאקוס הוזכר כמועמד לעבור גם לאתונה. ייתכן שמציאת הקלף המנצח הבא תחייב את השתלבותו המהירה של אליניב ברדה במערך הסקאוטינג, כפי שנקבע בסיכום שהושג בינו ובין אלונה ברקת לאחרונה. 

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי