אברמוב ישבור שתיקה ביום שלישי, בן חיים יצטרף

ברק אברמוב
ברק אברמוב | צילום: דני מרון

בעלי בני יהודה ששמו נקשר לעבירות מס והלבנת הון לכאורה ואף נעצר בשל כך, יכנס מסיבת עיתונאים בה ישפוך אור על מצבו האישי ועתיד הקבוצה. הבלם, שכבר סיכם את תנאיו בקבוצה בסוף השבוע, יחתום ביומיים הקרובים

(גודל טקסט)
קיץ לא פשוט עבר על ברק אברמוב, בעלי בני יהודה שכאמור נעצר ונחקר על ידי היחידה הארצית לחקירת פשיעה חמורה ובינלאומית במעורבות לכאורה בעבירות מס, עבירות על פי חוק המע"מ ועבירות של הלבנת הון.


הבעלים אף נעצר לעשרה ימים ואחר כך בילה מספר ימים נוספים במעצר בית ולמעשה קולו לא נשמע לאורך הקיץ הלא פשוט שעבר עליו וגם על המועדון עצמו. בני יהודה חוותה עד כה קיץ שהתנהל בעצלתיים בכל הנוגע לחיזוק הסגל ולמעשה למעט הבאת ארבעה שחקנים במסגרת מכירתו של מאור קנדיל למכבי תל אביב וצירופו של הקשר שי מזור, לא הגיעו לשכונת התקווה שחקנים בעלי שיעור קומה, אם כי המאמן יוסי אבוקסיס הודיע כבר כי בכוונתו לצרף בלם, מגן שמאלי וחלוץ מרכזי נוספים.

מי שכן אמור להגיע ולהוות רכש משמעותי הוא טל בן חיים הבלם שצפוי לחתום היום או מחר בקבוצה, לאחר שתנאיו כבר סוכמו עקרונית בסוף השבוע. כעת יתמקד אבוקסיס ברכישת זרים לעמדות המגן והחלוץ, במטרה להשלים את הסגל ככל שניתן בסמוך לפתיחת ליגת העל, בעוד שבועיים.



בן חיים. בקרוב בכתום? (אריאל שלום)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי