חשש בחדרה: "אם לא נביא רכש משמעותי, סיכוי גבוה שנרד"

ניסו אביטן
ניסו אביטן | דני מרון

אביטן יפגש עם ראשי הקבוצה לגבי הצורך בשחקני חיזוק, סם וורנר יחתך כשגם ביארקטיץ' בדרך החוצה, אביחי ידין ומגנה של מכבי חיפה יהב גורפינקל על הרפק. ראשי הקבוצה פנו לאנשי עסקים מקומיים לתרומה

(גודל טקסט)
הפועל חדרה סיימה אמש (שבת) את חלקה בגביע הטוטו עם הפסד 2:0 לעירוני קריית שמונה והשלימה תוצאת תיקו אחת מארבעה משחקים בשלב הבתים של המפעל. במועדון מבינים כי הסגל שנבנה עד כה לא מספיק טוב וחייב להשתפר באופן מיידי כדי להגיע שהקבוצה תגיעה מוכנה לפתיחת הליגה. ראשי המועדון והמאמן ניסו אביטן ייפגשו בימים הקרובים במטרה להחליט מי מהשחקנים שכבר עברו בבקרה התקציבית אינו יישאר בסגל בכדי להתחזק בשחקנים אחרים.


בשלב זה, מי שנמצא שעשוי לשלם את המחיר ראשון הוא הקשר הסרבי סמיר ביארקטביץ שאתמול היה פצוע וכלל לא שותף במשחק, אך החלטה סופית עוד לא התקבלה לגביו. בחדרה סיפרו כי במידה ויגיעו לסיכום על התרת חוזהו של הקשר תוכל הקבוצה להתחזק בשני שחקנים וביניהם קשר בכיר דוגמאת אביחי ידין.

בנוסף, במועדון קיימת אכזבה ממשחק ההגנה וישנו רצון להתחזק בשחקן נוסף. ראוי לציין כי מול קריית שמונה נעדרו גם מנשה זלקה וגם דיא לבאבידי. זלקה הרגיש כאבים בחזה לאחר המשחק מול מכבי חיפה אך נבדק והבריא וצפוי לחזור לאימונים מלאים. מצבת הפצועים של העולה החדשה התארכה כשאתמול נפצע גם הקפטן יעקב אבבה שייבדק במהלך היום. בעמדת המגן השמאלי, רוצים בחדרה להתחזק במגן נוסף והאופציה המועדפת היא מגן מכבי חיפה יהב גורפינקל. האחרון אינו בתוכניות של המנהל הטכני מו אלאך ובחדרה מקווים כי חיפה אף תשתתף בשכרו בכדי להעבירו בבקרה התקציבית. בחדרה אישרו כי ישנם מגעים עם הירוקים אבל טרם הגיעו הצדדים לסיכום.

מי ששיחק כנבחן אתמול אך ככל הנראה ישוחרר הוא הקשר היהודי אמריקאי סאם וורנר. "אם לא נביא רכש משמעותי, סיכוי גבוה שנרד במהרה" אמרו בחדרה והוסיפו: "אבל לא כדאי להספיד אותנו כי בכל משחק הוכחנו שיש לנו מה למכור ונעשה את ההתאמות". במהלך הימים האחרונים גם פנו ראשי המועדון מהשרון לאנשי עסקים מקומיים וביקשו תרומה בכדי להביא מספר שחקני רכש נוספים.


ידין. מבוקש בחדרה (דני מרון)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי