נשיא טרבזונספור אישר: עסקת וואקמה תיסגר עד יום שלישי

טוני וואקמה
טוני וואקמה | דני מרון

אחמט אגאוגלו נשמע אופטימי לגבי צירופו של כוכב הפועל באר שבע, שצפוי לחתום לשלוש שנים בקבוצה הטורקית בה וירוויח 800 אלף יורו בעונה. אוהדי האלופה מנסים לארגן קמפיין להשארתו

(גודל טקסט)

נשיא טרבזונספור, אחמט אגאוגלו, אמר כי הוא ישב עם חלוץ הפועל באר שבע טוני וואקה בסוף השבוע ושמע את כל הדרישות שלו על חתימת חוזה ואמר שהוא אופטימי לגבי המעבר. אגאוגלו, שצריך גם את אישור הנהלת הקבוצה שתעריך את ההוצאות הכספיות של החתמת הניגרי, אמר שהמעבר צריך להיסגר עד יום שלישי הקרוב. התנאים  סוכמו בין השחקן לקבוצה הטורקית, לה נותר לסכם רק עם הפועל באר שבע.

לפי העיתון הטורקי "סבאח", וואקמה יקבל שכר שנתי של 800 אלף יורו לעונה בנוסף לבונוסים וטרבזונספור מוכנה לשלם עבורו חצי מיליון יורו להפועל באר שבע, אבל דיווחים אחרים מדברים על סכום קרוב יותר למיליון יורו. העיתון "פאנאטיק" כתב אף הוא שמדובר בשכר שנתי של 800 אלף יורו לשלוש עונות, כלומר 2.4 מיליון יורו, וההודעה על החתמתו תהיה בקרוב.

הפועל באר שבע מתעקשת שוואקמה הנמצא באינסטנבול יחזור לקבוצה וישחק בגומלין נגד אפואל ניקוסיה במוקדמות ליגה האירופית ולכן ההודעה הרשמית על החתמתו כנראה מתעכבת. בינתיים אוהדים של הפועל באר שבע מנסים לארגן קמפיין להשארתו, כשבמקביל אוהדי טרבזונספור כבר בטירוף לקראת החתמתו והציפו את האינסטגרם.


הקמפיין יעזור? וואקמה (דני מרון)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי