ניצן, קוויאר וסאבו עשויים להיחתך מבית"ר ירושלים

קרלוס קוויאר
קרלוס קוויאר | אודי ציטיאט

שחקני הרכש שנבחרו על ידי אלי טביב וללא התערבות הצוות המקצועי בראשות גיא לוזון עשויים לשלם את המחיר: "המציאות השתנתה לחלוטין תחת משה חוגג". קלטינס צפוי להחמיץ את שני מחזורי פתיחת הליגה

(גודל טקסט)
בבית"ר ירושלים מתחילים להתרגל למציאות החדשה תחת הבעלים משה חוגג, שיחתום בשבוע הבא באופן רשמי על מסמכי רכישת המועדון מידיו של אלי טביב. "אין ספק שכבר מרגישים אווירה טובה יותר, אנרגיות חדשות וחזר פה החיוך להרבה מאוד אנשים", סיפר גורם במועדון.


"בית"ר ירושלים הייתה במצב של חולה סופני והרכישה הזו העמידה את המועדון כולו בחזרה על הרגליים", המשיך הגורם, "כבר מהרגע הראשון אפשר להרגיש שחוגג מגיע עם המון מוטיבציה להצליח ושיש לו תוכניות גדולות. התחלנו את ההכנות באיחור די גדול, אבל לאף אחד כאן אין שום כוונה לוותר על העונה".


במועדון עובדים במרץ בכל הנוגע לצירוף מספר שחקני חיזוק לקבוצה וכפי שאמר גורם בבית וגן: "המציאות בנושא הרכש השתנתה כעת לחלוטין. מבחינת הרוכש החדש, כל שחקן ישראלי שיש על המדף, בא בחשבון להגיע לבית"ר". בין השאר שמו של קשר קלאב ברוז' ליאור רפאלוב עלה על הפרק, אולם בשלב זה העלויות הגבוהות הכרוכות בהבאתו ובעיקר שכרו השנתי שנאמד ביותר מ-600 אלף יורו מקטינים משמעותית את היתכנות העסקה.


 

. יצאנו לדרך חדשה, ולאלי אוחנה יש כמה מילים עבורכם האוהדים. רכישת המנויים ל-2018/19 מתחילה מ-עכ-שיו! #יאללהביתר לינק לרכישה בביו של העמוד

A post shared by Beitar Jerusalem F.C Official (@fcbeitar) on



בצוות המקצועי עושים מאמצים לצרף מגן שמאלי, כאשר שמותיהם של מיהאי קורהוט מהפועל באר שבע שעדין לא כשיר ושון גולדברג שחתם בהפועל חיפה ירדו מן הפרק. בקבוצה מחפשים גם קשר אחורי ושני שחקני התקפה. במקביל תתבצע במועדון הערכת מצב מחודשת בנוגע לשחקנים בסגל הקיים, כאשר עלתה האפשרות לשחרר את השוער איתמר ניצן והבלם קרלוס קוויאר, שהוחתמו על ידי אלי טביב עוד בשלהי העונה שעברה ומבלי שנבחרו על ידי המאמן הנוכחי גיא לוזון.



קוויאר. גיא לוזון הוא לא מי שבחר לצרפו (אודי ציטיאט)


עם צירופו של הבלם טל בן חיים,יש כרגע ארבעה בלמים בסגל, יחד עם קוויאר, טל כחילה ומיקי סירושטיין, והמאמן יצטרך לוותר ככל הנראה על אחד מהם ולכן עלה שמו של קוויאר. שחקן נוסף שהוזכר כמועמד לשחרור הוא הקשר הסלובקי אריק סאבו. עם הגעתו של הרוכש חוגג, צפויה בית"ר להעביר לפאוק סלוניקי את התשלום עבור רכישתו של סאבו, כפי שהתחייבה לעשות זאת לפני כחודשיים, אולם אם סאבו ימצא קבוצה שתשלם את עלות כרטיסו ותישא בחוזהו שמוערך ב-250 אלף יורו לעונה, הוא עשוי לקבל את ברכת הדרך מראשי המועדון.


ביום שבת תארח בית"ר את מכבי פתח תקוה במסגרת משחקי הדירוג של גביע הטוטו וגם הפעם תופיע הקבוצה בסגל חסר מאוד  – ללא המאמן גיא לוזון וללא כל שחקני הרכש החדשים שהגיעו במהלך הקיץ, דוגמת איתמר ניצן, קרלוס קוויאר, אור אינברום וכמובן טל בן חיים שבכל מקרה טרם חתם על חוזהו. הדבר כידוע נובע מהעובדה שהקבוצה עדיין שייכת רשמית לאלי טביב שטרם העביר את המצטרפים החדשים בבקרת התקציבים.


ללא כל קשר, מי שיחסר בשבת הוא הקשר דוד קלטינס שלא מצליח להתאושש מהפציעה בקרסולו ולספורט1 נודע כי הוא צפוי להיעדר עוד שבועיים-שלושה ולהחמיץ ככל הנראה גם את שני מחזורי הפתיחה בליגת העל.



דוד קלטינס. צפוי להחמיץ את שני מחזורי פתיחת העונה (אודי ציטיאט)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי