דיווח: דיא סבע סיכם לארבע שנים בלודוגורץ

דיא סבע
דיא סבע | דני מרון

כוכב מכבי נתניה לא התייצב ליום צילומים לעונה החדשה ויצא בחשאי לחו"ל. במועדון טוענים שלא הוגשה הצעה רשמית, בבולגריה מדווחים: ירוויח חצי מיליון יורו לעונה

(גודל טקסט)

דיא סבע קרוב להגשים את החלום ולהפוך ללגיונר. קשר מכבי נתניה, ששיחק במדי הקבוצה רק ביום ראשון האחרון בגביע הטוטו מול בני סכנין, המריא להתרשמות במדי לודוגורץ הבולגרית, הקבוצה בה משחק אקס הפועל תל אביב לוקאס סאשה.

זה לא סוד שסבע, לאחר נפילת עסקת קאזאן, רוצה לממש את החלום שלו לשחק בחו"ל ובנתניה הבהירו שעל השחקן להחליט תוך שבוע אם הוא נשאר בקבוצה לפחות עד ינואר או שהוא משיג הצעה בסכום של שני מיליון יורו, הסכום אותו דורשת נתניה בעבור העברתו. סבע לא הגיע ליום הצילומים של מנהלת הליגה שקיימה נתניה וכבר אז נדלקה נורה אדומה אצל אנשי המועדון, לאור העובדה שהצעה כספית עדיין לא הוגשה לנתניה.

העיתון הבולגרי "7 ימי ספורט" דיווח שסבע סגר עקרונית בלודוגורץ ושהוא יהיה היורש של מרסליניו הברזלאי שהתאזרח בבולגריה והוא כבר בן 33 וירד מגדולתו. לפי הידיעה, מכבי נתניה תקבל 1.5 מיליון יורו וסבע יחתום לארבע עונות וירוויח 500 אלף יורו לעונה. סבע אמור לתת את תשובתו בשעות הקרובות כאשר לפי הידיעה מכבי נתניה מקווה שיסכים.


סבע חוגג. במכבי נתניה מקווים שיסכים, לפי הדיווח (עדי אבישי)

לודוגורץ זכתה בשבע השנים האחרונות באליפות בולגריה, אבל את הקיץ פתחה בצורה מאכזבת והודחה מליגת האלופות לאחר שסיימה ב-0:0 ביתי מול וידאוטון ההונגרית ובגומלין נכנעה 1:0. בסיבוב המוקדמות השלישי של הליגה האירופית לודוגורץ גברה על זרינסקי הבוסנית 0:1 בשבוע שעבר, ומחר היא תתארח בבוסניה.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי