בן צעירי קנה את כרטיסו מבני יהודה והפך לשחקן חופשי‎

בן צעירי
בן צעירי | אסף קליגר

המגן בחר שלא לצאת להשאלה בשנתו האחרונה בחוזה ואמר לספורט1: "המשימה למצוא אתגר חדש תהיה קלה יותר כשהכרטיס בידיי". גם אנטוניו מרשיץ' ודובב גבאי הגיעו להבנות על שחרורם

(גודל טקסט)

המגן בן צעירי הגיע היום (רביעי) להסכם עם הנהלת בני יהודה, במסגרתו הוא פודה את כרטיס השחקן שלו תמורת 200 אלף שקלים ובכך הפך לשחקן חופשי עם כרטיס ביד. בין הצדדים התקיים משא ומתן במשך מספר חודשים על שחרורו, מכיוון שהשחקן שהחזיק בחוזה לעונה הקרובה העדיף שלא להיות מושאל שוב ורכש את כרטיסו מהמועדון.

"אחרי משא ומתן בן חודשיים החלטתי לפדות את כרטיס השחקן שלי ולמעשה הפכתי לשחקן חופשי". אמר צעירי לספורט1. "אני רוצה להודות לאוהדים הנפלאים של בני יהודה שתמכו בי מאוד ברגעים הקשים שעברתי ומאחל מכל הלב הצלחה לבני יהודה. אני יוצא עכשיו לדרך חדשה ומחפש אתגרים חדשים. מאמין שכעת כשכרטיס השחקן שלי בידיי, המשימה למצוא אתגר חדש, תהיה קלה יותר".

צעירי, אחיו של לירוי צעירי, שגם הוא גדל במחלקת הנוער של בני יהודה, הושאל בעונה שעברה למכבי נתניה ובקיץ חזר באופן אוטומטי לשורות הזהובים. כעת הוא בודק מספר הצעות בליגת העל וצפוי לחתום בקרוב בקבוצה חדשה. בתוך כך הודיע היום המועדון על שחרורם של דובב גבאי ואנטוניו מרשיץ' מהמועדון. השניים, שהחזיקו בחוזה לעונה הקרובה, אך לא היו בתוכניות של הצוות המקצועי, הגיעו גם הם להסכמים כספיים עם ראשי המועדון ורשאים לחתום בקבוצות אחרות.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי