מכבי פתח תקווה חידשה את המגעים עם בן אז'ובל

בן אז'ובל
בן אז'ובל | אריאל שלום

קבוצתו של אלישע לוי מעוניינת בחלוץ הפועל עכו והקבוצה מהלאומית דורשת עבורו למעלה ממיליון שקלים. גם מלמד מועמד. במועדון מאמינים כי ימכרו כ-4,000 כרטיסים לאוהדי בית"ר ירושלים במחזור הפתיחה של הליגה

(גודל טקסט)

במכבי פחת תקווה ממשיכים בניסיונות החיזוק לקראת העונה, כאשר בקבוצה עדיין מנסים לצרף חלוץ בכיר לקבוצה, על מנת לשפר את החלק ההתקפי.

כפי שכבר פורסם בתאר, בקבוצה התעניינו במהלך השבועות האחרונים בחלוץ הפועל עכו, בן אז'ובל, כאשר בשבוע האחרון התחדשו השיחות בין הצדדים כשנכון לרגע זה, הפועל עכו דורשת כ-200 אלף שקלים עבור השאלתו של החלוץ ועוד 900 אלף שקלים נוספים בעבור רכישתו בסוף השנה.

המלאבסים הבינו בימים האחרונים שהם יתקשו לצרף את חלוץ הפועל באר שבע גיא מלמד אף על פי שמדובר באופציה המועדפת של אלישע לוי ובקבוצה פסימיים לגבי הצטרפותו לקבוצה, בעיקר בשל העובדה שבאר שבע הבהירה בשיחה האחרונה בין הצדדים כי החלוץ מיועד למכירה ולא להשאלה. בקבוצה ימתינו בכל מקרה לסיום המשחק הערב (חמישי) בין האלופה לניקוסיה ואם באר שבע תעפיל לסיבוב הפלייאוף החלוץ עשוי להישאר בקבוצה.


גיא מלמד החלוץ המועדף על אלישע לוי (אודי ציטיאט)

גם החלוץ מוחמד גאדיר ככל הנראה לא יגיע, כשהמאמן אלישע לוי פחות מעוניין לצרפו ובפתח תקווה ישמרו את אותו כאופציה אחרונה. בכל אופן, במקביל עדיין נבדקת האופציה להתחזק בחלוץ זר, אך נכון לרגע זה אין מועמדים בכירים.

מכבי פתח תקווה תצא למשחק ביום שבת הקרוב מול בית"ר ירושלים, כאשר גל שיש, שנעדר מהמשחק מול הפועל רעננה בתחילת השבוע בשל מחלה, צפוי לחזור לסגל.

בקבוצה הביאו שביעות רצון רבה מרכישתה של בית"ר ירושלים על ידי משה חוגג, במועדון מצפים ל-4,000 אוהדי חוץ שיגיעו לאצטדיון המושבה במחזור הפתיחה בעוד שבוע וחצי, מה שייצור הכנסה נאה לקבוצה. 

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי