רשמית: שון גולדברג נמכר ממכבי תל אביב להפועל חיפה

שון גולדברג
שון גולדברג | הפועל חיפה, רשמי

המועדונים הגיעו לסיכום על העברתו של המגן, שאמר: "נרגש להתחיל פרק חדש בקריירה שלי". מנספורד: "הוא התקדם והפך לשחקן ליגת העל לגיטימי, כשאם זה מגיע הרצון לשחק באופן סדיר". הצהובים קיבלו כ-100 אלף דולר

(גודל טקסט)

מכבי תל אביב והפועל חיפה הגיעו הערב (שבת) לסיכום על מכירתו של שון גולדברג, כשהצהובים יקבלו תמורתו כ-100 אלף דולר. המגן השמאלי (23), שגדל במחלקת הנוער של הצהובים ושיחק אשתקד כמושאל בבית"ר ירושלים, חתם לעונה אחת במדי מחזיקת הגביע והא ילבש את המספר שלוש.

"שון הוכיח שהוא מקצוען והיה לנו תענוג שהוא היה חלק מאיתנו מאז הצטרף למחלקת הנוער", סיפר מנ"כל מכבי תל אביב בן מנספורד לאתר הרשמי. "שון התקדם והפך לשחקן ליגת העל לגיטימי כשאם זה מגיע הרצון לשחק באופן סדיר. לכן, שון והמועדון קיבלו החלטה שעכשיו הוא הזמן המתאים לעזוב לטובת אתגר חדש. כולנו במועדון מאחלים לשון את מלוא איחולי ההצלחה לעתיד".

גולדברג נפרד: "היום אני מתחיל פרק חדש בקריירה שלי אחרי 15 שנים במועדון הכדורגל מכבי תל אביב שבו גדלתי, שיחקתי וחונכתי. תודה למכבי על השנים הטובות ותודה מיוחדת לבן מנספורד על היחס ועל העזרה. שיהיה בהצלחה לכולנו בהמשך הדרך".

המגן הוסיף: "אני שמח ונרגש להתחיל דרך חדשה בהפועל חיפה, המועדון בו בחרתי לשחק. המועדון עם הקהל האיכותי שאוהב וגם תומך. מקווה לתרום ולעזור לקבוצה להגיע ביחד להישגים ושמח על האמון שנתנו בי. שיהיה לנו המון בהצלחה".


יוצא לדרך חדשה. שון גולדברג (צילום: האתר הרשמי של הפועל חיפה)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי