עאבד ינסה לשוב לאימונים לקראת פתיחת העונה מול חדרה

אחמד עאבד חוגג
אחמד עאבד חוגג | דני מרון

החלוץ שכבש בדרבי בגביע הטוטו והתלונן על כיווץ שרירים חש הטבה, אך אם לא יוכל לשחק יוחלף בשבת (ישיר בספורט4) על ידי אחד מבין מוליץ' או ברשצקי. במועדון הבהירו שלויטה או גלזר לא הוצעו על ידי מכבי חיפה

(גודל טקסט)

הפועל תל אביב תשוב להתאמן היום (רביעי) לאחר יום חופשי ותפתח בהכנות לקראת משחק פתיחת העונה בשבת באצטדיון בנתניה נגד הפועל חדרה (18:30, ישיר בספורטHD4), אחרי ה-4:1 בדרבי בתחילת השבוע.

בקבוצה ממשיכים לנהל מו"מ מול המגן/קשר מקונגו ארנולד איסוקו ובקבוצה מספרים כי ישנם פערים במו"מ, אולם הם ניתנים לגישור. גורם בכיר בקבוצה סיפר הבוקר: "הפסדנו בדרבי, אבל העונה לא נגמרה בגלל זה. אנו מפיקים לקחים מקצועיים מהמשחקים האחרונים ולא נעצור בגלל משחק אחד לא טוב".

החלוץ אחמד עאבד שכבש את השער נגד מכבי תל אביב והוחלף עקב פציעה, חש הטבה בכיווץ השרירים ברגלו וינסה להגביר קצב ולהיות כשיר למשחק. אם עאבד לא יוכל לשחק, צפוי אחד מבין פייסל מוליץ' ומוטי ברשצקי להיות בהרכב. הצוות המקצועי החליט כי בשל הפציעה של אוראל דגני שלא יהיה כשיר למשחקים נגד הפועל חדרה והפועל חיפה, הקשר הברזילאי רוג'ר ברנרדו לא יוסט לעמדת הבלם, על אף שזו עמדה שהוא שיחק בה בעבר. הבלמים בשבת ימשיכו להיות רז שלמה ואדי גוטליב כשהרכש מחוף השנהב אולריך מלקה ישתלב במידת הצורך.

נושא עמדת השוער ייקבע רק לאחר האימון המסכם ביום שישי, כשבשלב זה קיימת התלבטות בין אריק ינקו ששב אל בין הקורות לאחר פציעה ברגלו ועדיין אינו מזכיר את היכולת הטובה שלו לבין רובי לבקוביץ' שהוכיח במשחקי גביע הטוטו יכולת טובה מאוד. בהפועל תל אביב הבהירו כי לא הייתה שום פנייה לקבל בהשאלה את אחד משוערי מכבי חיפה, עומרי גלזר או אוהד לויטה.


לויטה. לא הוצע להפועל תל אביב כמושאל (ערן לוף)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי