מכבי חיפה תקפיא את קאיו וקלאוס אם תמצא זר נוסף

קאיו
קאיו | ערן לוף

הירוקים מתכוננים לפתיחת הליגה מול מכבי תל אביב ביום ראשון, כשאחד הזרים יוקפא בוודאות כדי לפנות מקום למנדג'ק. קהת שותף במשחק אימון וצפוי להיות בסגל. גורפינגל הושאל להפועל חדרה

(גודל טקסט)
יממה אחת הספיקה לאנשי מכבי חיפה כדי לחגוג את הניצחון היוקרתי בדרבי ואת העלייה לגמר גביע הטוטו. ממחר (חמישי) הקבוצה תתחיל כבר בהכנות לקראת המחזור הראשון בליגה מול מכבי תל אביב (ראשון, 21:00). הירוקים יודעים כי תוצאה טובה מול הצהובים יכולה לשנות את ההרגשה במועדון לאחר שבשנים האחרונות הפסידה הקבוצה כבר במחזור הפתיחה. "אם ננצח גם את מכבי תל אביב, העונה יכולה להיראות אחרת וגם ההרגשה של הקהל תהיה שונה", אמרו בחיפה.


בצוות המקצועי נראו כי גיבשו סגל כמעט סופי לתקופה הקרובה וזה יהיה סגל דומה לדרבי שלשו,ם כאשר הקשר רועי קהת צפוי לחזור בקרוב לאחר פציעה. אתמול שותף הקשר במשחק האימון מול הפועל מגדל העמק מליגה א' ונראה שיהיה בסגל במשחק הקרוב. מי שעוד צפוי לחזור לסגל הוא השוער עומרי גלזר שישמש כשוער שני לצדו של גיא חיימוב. אוהד לויטה טרם קיבל הודעה רשמית שאינו בתוכניות של הקבוצה, אבל הודעה כזאת תתקבל עד סוף השבוע. בנוסף, במועדון ממשיכים בחיפושים אחר קשר זר נוסף שיצטרף לקבוצה ומנסים לעשות זאת מוקדם ככל שניתן.


בחיפה סיפרו שהמנהל הטכני מו אלאך כבר גיבש רשימה של מספר קשרים ובקרוב יקבל החלטה מי מהם יגיעו לכפר גלים. מאידך, במועדון מקווים להגיע להסדר מול צמד הזרים שאינם בתוכניות – החלוץ סטפנוס אתנסיאדיס והקשר קאיו אלבש. היווני כבר מזמן אינו מתאמן עם הקבוצה, אבל עדיין מתעקש לקבל את מלוא שכרו ואילו לגבי קאיו, מקווים בחיפה שימצא קבוצה בקרוב שתוכל לשאת בשכרו. בכל מקרה, בקבוצה צריכים להקפיא את אחד משניהם כבר בימים הקרובים כדי לרשום לליגה את הקשר הקמרוני ג'ורג' מנדג'ק. במכבי חיפה הבהירו היום: "לא נחשוש להקפיא גם את קאיו וגם את קלאוס אם נמצא שחקן זר נוסף שיתאים לנו".


בינתיים, המגן הצעיר יהב גורפינקל הושאל להפועל חדרה. "יהב הוא שחקן בית, שאנו רואים בו כמי שיהיה שחקן במכבי חיפה בשנים הבאות", אמר אלאך לאתר הרשמי של הקבוצה "המטרה להשאילו לחדרה, בכדי שיצבור דקות וניסיון משחק וישוב אלינו טוב יותר". המגן בן ה-20 שיחק בנצרת עילית, שייך לסגל הנבחרת הצעירה ויערוך אימון בכורה בקבוצתו החדשה.




קהת. יחזור לסגל ביום ראשון? (דני מרון)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי