סטפנוס אתנסיאדיס שוחרר. רמי גרשון ייעדר מול מכבי תל אביב

קלאוס
קלאוס | דני מרון

הקפטן של מכבי חיפה לא כשיר למחזור הפתיחה מול הצהובים. המועדון שלא הצליח למצוא קבוצה לחלוץ היווני החליט להותיר את חוזהו, בעקבות עזיבת השחקן מנדז'ק יירשם בהתאחדות. וגם: עסקת דוידאזדה

(גודל טקסט)
מכבי חיפה שחררה היום (חמישי) את החלוץ היווני סטפנוס אתנסיאדיס. המועדון חיפש במהלך הקיץ מועדון אחר שיקלוט את השחקן אך לא הייתה אף הצעה קונקרטית עבורו ובחיפה החליטו להתיר את חוזהו ."אנו מאחלים לקלאוס בהצלחה בהמשך דרכו" כך אמר מנכ"ל המועדון אסף בן דב. בעקבות שחררו של קלאוס, יירשם במהלך היום בהתאחדות לכדורגל הקשר ג'ורג' מנדז'ק, שיעמוד לרשות המאמן במשחק ביום ראשון מול מכבי תל אביב.


מאוחר יותר הודיע המועדון שהקפטן רמי גרשון, שסובל מפגיעה בצלעות, ייעדר שבוע והמשמעות היא שהוא לא יהיה כשיר למחזור הפתיחה של ליגת העל מול מכבי תל אביב (ראשון ב-21:00). מי שעשוי להחליפו בצד שמאל של ההגנה הוא סאן מנחם. עומי גלזר ורועי קהת החלימו מפציעות ושבו לפעילות מלאה.



בנוגע לרכש, במועדון כלל לא ממהרים עם עסקת העברתו של המגן אופיר דוידזאדה. בניגוד לביקורת שנשמעת מבחוץ על חוסר התועלת של רמי גרשון בחלק ההתקפי, בצוות המקצועי של הירוקים דווקא מעודדים את המגן ומאמינים כי יידע לעשות את העבודה. בחיפה לא פסלו את האפשרות לצרף את דוידזאדה, אבל הבהירו כי הדבר ייעשה במידה שהשחקן יושאל בחינם מקבוצתו הבלגית גנט. 



מכה לירוקים. גרשון ייעדר מול מכבי תל אביב (ערן לוף)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי